Témata příspěvků | |
Janis | Zdravím,chtěl bych se zeptat,mám Astru G 1.4 16V.Nikdy mi to nedělala až teď když sednu do auta nastartuji odjedu cca 100m tak začne jak kdyby vybrovat špatně se řadí rychlosti a ručička na tachometru pada dolu i když podřadím a mam sešlaply plyn tak stejně nemá žadný tah,když už je ručička na 20km/h tak se mi roznou kontrolky a motor se vypne,pak musím chvili počkat nastartovat znovu nechat to cca 5minut zahřat a až když se alspon trošku motor zahřeje tak už jede uplně normalně tak jak má.Vubec i stím nevím rady nevíte Prosím někdo co by stím mohlo být. Mockrát Děkuji za vaše odpovědi. |
Poslední odpovědi | |
fghjm | Diagnostika něco říká? Immobilizér je v pořádku? Pokud to má elektronickou škrtící klapku a elektronický plynový pedál, zde by mohl být problém. Pokud je to klasika - ovládání klapky pedálem pres lanko, tak snad jedine chyba řídící jednotky, nebo jak tu někdo napsal ukostření motoru. Nicméně, Astra G má tuším ŘJ na motoru a zkontroloval bych, jestli do ní (do konektorů) nenatekla voda při nalévání fridexu/vody do ostřikovačů. Jen tak mimochodem, ona chybná taky ŘJ od ABS umí totálně rozhodit ŘJ motoru a nehorázně rozházet chod motoru. |
Wonderboys | mě to třeba dělalo,když jsem měl studený spoj v řídící jednotce motoru |
Jiřik | Ručička na tacho mi padala dolů jen když jsem měl vypadlou poloosu. |
jajaj | mrkni na ukostření motoru, |