Témata příspěvků | |
Dominik | Dobrý den chtěl bych své auto vylepšit o turbo motor je 1.6 16V 74kW jaký máte názory? |
Poslední odpovědi | |
vrgadaa | opet spatne, proc toho nekoupit za par korun rovnou kadetta GSI s poctivym dvoulitrovym motorem a lehkou karoserii? Odkaz a byvaji i predelavky s motorem z turbocalibry .... ale ja to neodsozui, je to hezky konicek, sympaticke snazeni, mam samozrejme pochybnosti o mereni vykonu-co to bylo za brzdu, nejaka zkusebna nebo nejake udelatko v garazi chiptunningarske firmy? Vychazim proste z faktu, ze profesionalni upravy atmosferickych benzinovych motoru jsou neskutecne drahe a navyseni vykonu byva zpravidla o par procent, tady je to skoro o 30 zmenou sani a zaslepenim EGR ventilu a po rajskem plynu skoro dvojnasobny vykon motoru. Taky jsem sveho casu koketoval s myslenkou, ze nepatrne zvednu vykon stare dvoulitrove omegy, pac jsem par korun sehnal hlavu se zavodniho kadetta s ostryma vackama, ale pak jsem usoudil, ze to za to nestoji a hlavu jsem nekomu venoval ... ja proste neverim, ze jde za par korun bez kompletniho a velmi draheho prekopani motoru vyrazne zvednout vykon. A to se vubec nebavim o spolehlivosti a trvanlivosti upraveneho motoru. A vubec neresime otazku, ze i kdyby nahodou doslo k vetsimu vykonu, je zapotrebi vyrazne zapracovat na podvozku. Mam hodne stare turbosubaru a to ma i na zadnich brzdach vzduchem chlazene (dvojite) kotouce, predpokladma, ze astra ma treba ma mozna bubny. Proste neverim, ze domaci kutilstvi dava lepsi vysledky ne fabrika. ... Proste chci-li mit svizne auto, vyberu si to nejsilnejsi, co fabrika delala s uvahou, ze to bude vyvazene, pojede to slusne uz v zakladu a bude to mit i odpovidajici podvozek a pak pripadne ladim, ale delat z atmosestnactistovky zavodni motor mi prijde jako nesmysl |
otto | Sanie z kadeta 2litra vykon merany na brzde .45k. na N2O podla velkosti trisiek zo setu plus_minus. |
vrgadaa | 2otto, jako konicek je to hezke. Motor sice neznam, predpokladam, ze to melo puvodne 100koni, takze drobnyma upravama 127 a pripadne dalsich spickovych 45 koni navrch z 1,6ky atmosfery. Opravdu tomu verite? |
otto | Dominik napsal ... co že tam máš s tím sáním tu trubičku? tomu nějak nerozumím a zajmá mě to To je vyhrievanie sania .povodne to bol okruh egr. |
Jerry | Pro anonyma už sem radši nelez !!! Ještě jeden příspěvek tohoto typu a mažu vlákno !!! |
Dominik | co že tam máš s tím sáním tu trubičku? tomu nějak nerozumím a zajmá mě to |
otto | ja som upravoval 1,6 16v X16XEL zo zafiry na jednobodovy vstrek ,kratke sanie ,uplne odstavenie EGR do mojej vectry B 1,6 8V X16szr, na povodnu RJ.motor ma nestal nič,mal nabehane 70000cca.po po prerabke šlape super,vykon na brzde 127koni ,prienerna spotreba 5,9 l. Len je trocha pomala prevodovka.5-ka pohode berie už od 50km.prikladam nejake to foto po uprave.pohode šlape aj na nitro + 45koni vyjazdene štyry 5kg flaše zatial bez problemu.po uprave som na nom urobyl tri krat chorvatsko plus bežne jazdenie.som spokojny. |
vrgadaa | Odkaz upravena calibra na 200kW za 56 000Kc vyhovi na rychle dosazeni rychlostnich limitu 50/90/130 ... anebo neco jineho v podobnych cenovych relacich |
qpc | Dominiku,za prvé se ti divim,že reaguješ na anonyma,byt sebesprostějšího.Kdo je u mě anonym a stydí se nejen občas za jméno,ale i za více,s tim není nutno vůbec komunikovat,pakliže je i sprostý,vypovídá to i o jeho povaze a slušnosti a jak vidíš,tanto člověk si myslí,jakej je machr a přitom ted my všichni vidíme,že je to jen kus vulgárního prasátka A za druhé k věci,přijde ti smysluplné upravovat tvé auto v řádu cca 120-150tis tak,aby to vše mělo smysl,funkčnost i bezpečnost? Jak je již psáno,tento motor byl jednim z nejméně podařených výrobku GM a je jen rarita,když i dnes funguje jak má a tudíž je opravdu nesmyl ho jakkoliv ladit a přetěžovat.V té cene koupíš již hezkou astru OPC Géčko a určitě je to jiná liga |