Témata příspěvků | |
Time_Raider | Pěkné velikonoce přeji všem, kteří jezdí a nemusí řešit trable se svým mazlíkem jako já. Začalo to prasklým chladičem, tak jsem ho nechal vyměnit. Čím dál víc se projevovalo kolísání otáček a tak jsem se rozhodl podívat na sání. K mému úžasu bylo plné hmoty podobající se tempo pastě. Až poté mne napadlo prohlédnout expansku, také na vrchu plné tohoto mazutu. Podle toho co jsem četl, měl by být problém v chladiči oleje. Mám motor 2.2 16V 106kw Y22XE. Mohl by mi nějaká dobrá duše popsat postup jak se k výměníku dostat popřípadě jak vyčistit zbytky po emulzi? |
Poslední odpovědi | |
Colommbo | Tak to prostě je (kupř. nové vstřikovací čerpadlo na motor 2.3TD v áčkové Omě vyjde na bratru 70tis.Kč) a není třeba se tomu smát - stačí si uvědomit, za kolik se prodávala nová Omega a tomu jsou prostě přizpůsobeny ceny originálních náhradních dílů. Jestli tohle někomu nedochází, je to jeho věc... |
Time_Raider | Tak jsem se byl v sobotu zeptat v Opelu kolik by stál výměník. Odpověděli mi, že se dělá pouze originál, který přijde bratru na 18tisíc. Polovina z ceny auta? Zasmál jsem se a jdu hledat po vrakovištích. |
Colommbo | Odkaz |