Témata příspěvků | |
Motýlek | Zdravim,chtel bych se zeptat cim to muze byt,pri rychlosti tak nad 50km/h - 130,vic se jezdit nesmi se zacne chvet volant,nedela to vždy a ne na kazde silnici,vule v cepech to asi nebude,nedavno jsem koukal a spatne vymenil,pri brzdeni se situace nemeni a do pedalu to nekope,takze kotoucema to taky nebude,pri vypnutem motoru se občas objevi vule ve volantu,mozna zalezi v jake poloze je motor vypnut,po nastartovani vždy zmizi,letni nebo zimni kola na to nemaj vliv,cim by to mohlo byt? |
Poslední odpovědi | |
Jerry | Tohle přesně mi dělala Omega když jsem měl vymlácený silentbloky v ramenech. Na zemi i na zvedáku se to tváří v pohodě tak mi doporučili ať zajedu na STK na vibrační desky a nestačil jsem se divit. Tohle totiž každý servis nemá a na tlačeném nebo visícím rameni to nikdo nepozná. |
Anonymní | Nj,ale ja mam zimni 15´´ a letni 16´´ ,takze uplne jiny kola. |
Anonymní | To samý mi dělá Zafira A. V mém případě to jsou spodní čepy u kola. Mají vůli. Měním sadu 2x do roka a po výměně několik měsíců ok. |
qpc | ale je to potřeba...pokud jsi na přední zimní nandal ted letní,tim spíše to dělaji ty samé ráfky a to práve poznáš,pokud je nandáš na zadek,tak jestli se s těma druhejma kolama(zadníma) vše třese stejně.. |
Motýlek | Na gumách nic není videt,prehazovat zadni s předními je asi zbytecny neboť to dela když tam jsou zimni i letni |
Colommbo | Nejrychlejší a nejjednodušší, co můžeš sám zkusit, je prohodit přední kola za zadní - pokud chvění volantu zmizí, budou na vině kola, přesněji jejich (ne)vyvážení. Jestliže stav zůstane stejný, pak jedině pořádně zkontrolovat všechny segmenty uložení přední nápravy. Chvění ve volantu v důsledku nevyvážení kol se ale obvykle projevuje jen v určitém užším rozmezí rychlosti a ne 50-130, to je fakt dost, to bych spíš tipoval na nějaké vůle... Nejsou nerovnoměrně sjeté gumy...? |