Témata příspěvků | |
Láda | Zdravím Můžete mi prosím někdo poradit?Mám tento problém.Mám Opel Zafira A r.v.2002 1.6 74kw.Zasekl se mi spínač startování tak,že jsem ještě nastartoval a pak klíčkem vypnout motor,ale to už nešlo-spínač zůstal sepnutý i po vyndání klíčku motor běžel dsál,takže jsem odpojil baterku a dal se do výměny spínací skřínky.Tu jsem sehnal,ale ne ne novou tak jsem to vyměnil-motor točí,ale nechytne.Kde je problém?V imobilizeru?Klíček má tlačitka na dálk.ovl.Je imobilizer v klíčku,nebo je to nějak načipované?Poradíte mi někdo jak to opravit,nebo je nutná diagnostika? Děkuji za odpovědi |
Poslední odpovědi | |
Colommbo | Pokud kroužek zůstal a čip ze starého klíče jsi přendal do nového, immo by neměl nijak zasahovat... |
Anonymní | Díky za odpověd,měnil jsem jen vložku,ale tu co jsem sehnal,byl klíč bez čipu a já startoval-jen to škytlo,jako by to chtělo naskočit,ale nic,ani kroužek jsem neměnil,ani spínačku,kontrolky při zapnutí klíčku svíteji jak maji a když zastartuju tak svítí jen olej a nad olejem ta hvězdička-myslim,že to je chlazení.Vše je původní i ten čip přendaný z klíčku na fungující vložku.Ještě zkusím,jestli to hází jiskru |
Colommbo | Imobilizer jsou tři základní věci - malý čip uložený v klíči, čtecí kroužek u (okolo) spínačky a ŘJ imobilizeru, která je většinou součástí ŘJ motoru (ECU.) Spínací skříňka samotná má dvě části - mechanickou ovládanou klíčem (vložka spínačky se stavítky) a elektrickou ("oříšek" spínačky) a jde možná o to, CO VŠE jsi měnil - pokud celou spínačku včetně čtecího kroužku, může to být jádro pudla, neboť všechny tři v první větě jmenované věci musí být z jednoho vozu anebo musí nastoupit spárování diagnostikou... |