Témata příspěvků | |
Marek1973 | Ahoj, v prubehu jizdy bez jakehokoliv predchoziho varovani (zadne pazvuky nic) prostě přestalo fungovat řazení. Rozjel jsem se z křizovatky na 1. a dvojka tam najednou nešla zařadit.Zastavil jsem na krajnici a zjistil že nejde zařadit žadná rychlost.Když jsem ale vypnul motor páka chodí v kulise normálně.Zařadil jsem tedy se spojkou za jedna nastartoval a pomalu pustil spojku.Auto se normalne rozjelo a dojel jsem tak pomalu na odstavne parkoviste.Odtamtud mne odtahl znamy do servisu.Tam udelali kontrolu kulisy razeni,lanovodu,odvzdusnili spojku,zadny unik hydr.kapaliny,nic. Pry že je v háji asi spojka. Mne nejde do hlavy co znemoznuje pohybu radici paky po nastarovani. Bez motoru to jde. Navic spojka nejevila znamky ze by uz prokluzovala nebo nejake zatrepani pri rozjedzu apod. Je tam nejaky díl, ktery po nastartovani muze znemoznit razeni rychlosti? Nejaky el./hydraulicky díl nebo neco? Je tedy spravne nyni rozebrat spojku a komplet ji nechat vymenit? Díky Marek Kocian |
Poslední odpovědi | |
Martas | Mne nejde do hlavy co znemoznuje pohybu radici paky po nastarovani. To co je podstatou proc je mezi motorem a prevodovkou prave spojka, pokud bezi motor toci se i prevodovka a nejde zaradit, kdyby to tak nebylo spojka tam bude zbytecna. Je to typicky priznak spatne spojky (nerozepina) ... |