Témata příspěvků | |
Loker | Chtěl bych se zeptat, zda stojí za zvážení koupě od mého známého Opel VECTRA 3,2 s LPG. Má najeto 297 000 km, manuál převodovka, 155 kw, 2002 rok výroby. JSem hrdý majitel Opel Vectry 1.8 16V z roku 97 a byl jsem s ním hodně spokojenej. Ještě jezdí, ale už bohužel nedojede rok (silenbloky, zrezlí podvozek, tlumiče, převodovka), takže se koukám po novém. Poraďte prosím Vás. |
Poslední odpovědi | |
TOMdesign | Má to už slušnou porci kilometrů, tak bych se určitě zajímal o stav rozvodů a případně nechal změřit tlaky ve válcích. Ale jelikož je to od známého, tak bys mohl vědět jak o auto pečoval a jaký mu dal servis. |
Anonymní | Neznám sice konkrétně tenhle motor, ale fakt nechápu, proč by se měl po 150tis repasovat motor. Co to vlastně znamená - repasovat? Já sám jsem měl na x16xel kdysi nalítáno 600tis, na z18xe 500tis a známej měl na x25xe 800tis. A na tom šestiválci bylo ještě vidět honování válců po 500tis km. Bylo by možná dobrý vědět, kdy byla měněná spojka. Na 1.2 vvydrží spojka 250tis km (pokud řidič není pitomec - vim o případu, kdy vietnamci zničili na fobii spojku za 20tis km ), protože ten motor nemá sílu aby ji upálil. Naopak šestiválec sílu má a pravděpodobnost výměny je tedy vyšší. |
Anonymní | Díky za odpověď! Bojím se jedné věci. Když jsem koukal na (možná) stejný motor (např od audi) viděl jsem dost reakcí typu 150 tisíc km a s motorem se dalo rozloučit, protože opravy šli do 200 tisíc a to dát za auto, které mohu mít do 100 000, je docela palba. Bojím se, že známej repasoval motor v prvních 150 tisíscích a teď se ho chce zbavit ještě před tím, aby nemusel dělat další repas. Ale je moižné, že vectra tam má jiný model motoru a tedy není se čeho bát. Každopádně řekl bych raději automechanikovi, jestli se na to nepodívá. Další otázka zní, jestli stačí říct normálnímu automechanikovi, či zajít do autorizovaného a připlatit si odborníka na opel. Nejsme nijak znalej motorů a rozhodně nemám v plánu to předstírat. Jsem jen jejich fanoušek. |
Colommbo | Co mám povědomost, s motory 3.2 (či 2.6) žádné extra problémy nejsou (snad s výjimkou blbě těsnících plastových ventilových vík.) A pokud je plyn dobře udělaný a je o motor pečováno (není zhuntovaný a olej měněný max. po 15tis.km), nebál bych se toho. Jen dávej bacha, v porovnání s 1.8 to jede docela slušně... |