Témata příspěvků | |
Mateo | Ahoj, prosím o radu. 1) začalo mi syčet z pravé strany motoru viz video: Odkaz (mtor už má své roky ) - myslel jsem si, že to bude těsnění pod víkem krytu válce (na pravo byly vidět jasné bublinky a malý únik oleje), koupil jsem nové těsnění, přetěsnil a přetmelil, ale problém přetrvává (syčení) - výfuk zvláštně bublá 2) otáčky se na volnoběh drží pod 750 ot/min 3) auto ztrácí vykon, do kopce musím podřadit a zvednout otáčky Předem díky za jakékoliv rady |
Poslední odpovědi | |
Mateo | Anonymní napsal ... Že by EGR ventil zaseknutý v otevřené poloze? Nebo to může foukat přes těsnění hlava-svody nebo svody-výfuk. Obě tyto věci můžou ovlivnit údaje z lambdy a způsobit tedy problémy s volnoběhem i ztrátu výkonu. tak vymontoval jsem EGR a je zaseklý v zavřené poloze |
Anonymní | Že by EGR ventil zaseknutý v otevřené poloze? Nebo to může foukat přes těsnění hlava-svody nebo svody-výfuk. Obě tyto věci můžou ovlivnit údaje z lambdy a způsobit tedy problémy s volnoběhem i ztrátu výkonu. |
Anonymní | Vrchní díl motoru co kryje vačkové hřídele a ani voda ani olej mi neubýví a ani se nemíchají dohromady |
Colommbo | "...těsnění pod víkem krytu válce..." - co to přesně je, ventilové víko...? Tam ale za normálních okolností nemá co foukat. Co voda a olej - nejde jedno do druhého...? |