Témata příspěvků | |
skupina | Omlouvám se vąem, ale jsem pouhý "uľivatel" Astry G r.v. 2002, motor Z 16 SE. Vzhledem k tomu, ľe auto rovněľ nepravidelně poskakuje při pomalé jízdě, dospěl jsem k závěru, ľe by se mohlo jednat o problém s EGR. Podotýkám, ľe nesvítí na palubní desce ľádná kontrolka. Asi se ptám blbě, ale mohl by mi někdo osvětlit, co to vůbec je EGR, proč se s tím vyskytuje tolik problémů a co se vyřeąí jeho zaslepením? Nejde poskakování vyřeąit jinak? Díky za odpověď. E-mail Email |
Poslední odpovědi | |
KopA | B.F.G. to je regulátor tlaku paliva. Všimni si, že je součástí lišty, která spojuje všechny vstřikovací ventily (to hranatý). Podobnou, ne-li stejnou věc najdeš na každým autě v těchto místech (teda pokud jde o benzín a stříkačku). Ta trubka s převlečnou matkou to je přívod paliva a ta hadička to je regulace (podtlak). KAPIŠ? |
B.F.G. | Trochu OT. Na co je ten stříbrný váleček na spodní fotce nad šipkou, vede z něj na horní straně z boku gumová hadice a ze spodu do něj vede trubka s převlečnou maticí. ??? |
Reavis | vdik, mam G, cize spodni obrazok |
Martas | Tady mas kde je EGR u obou modifikaci X16XEL. Pokud mas Astru F tak je to ten vrchni obrazek a EGR je pod tim velkym sani a je k nemu velmi spatny pristup. |
Reavis | Zdravim, neviem si dat rady, najst obrazok aj s navodm na zaslepenie egr na astre 1.6 motor X16XEL. raz som ho tu nasiel aj ulozil ale som formatoval pc a je v ..., velka vdaka za odkaz |
Tomin | Co vim, tak EGR se otevira jen pri stredni zatezi, tedy jako ustalena jizda ... (Nevim to ale na stopro.) To by pak nemelo mit vliv na tvoje zacukavani dvojky od volnobehu a podobne. To bych sel spis po svickach a kabelech. Pokud by byl zanesenej a netesnil (nevim jestli to hrozi), tak mozna ... :_:n To pomale vraceni plynu (spise teda otacek, ze) pri studenem motoru - muze byt normalni projev ridici jednoty (jede rezim "sytic"), nebo se ti pridira ventil rizeni volnobehu. Ale jestli to dela furt stejne pokud je to studeny, tak bych to videl na ten normalni projev. Moje Omca pokud je teplota k nule, tak to dela prvni sekundy taky. Takovej volnobeh 2700 ot. na krizovatce kde se po tobe vsichni otoci moc nepotesi __; Ale je to jen prvnich par (set) metru. |
B.F.G. | Vedly mě k tomu problémy s cukáním za studena(nakonec možná pomohlo zvýšení venkoví teploty, nebo použití čističe na vstřikování, neb to již nedělá), velmi nervózní reakcí na přidání a ubrání plynu (např. skorovolnoběh na dvojku a sešlápnutí pedálu/povolení, typicky popojíždění v koloně), a velmi pomalé "spadnutí plynu" při rozjezdu se studeným motorem (občas musím sundat nohu z plynu 2-3 sec. před sešlápnutím spojky - možná "špatná funkce sytiče"). Předpokládal jsem dále, že lze mít čistější plnění motoru a nižší spotřebu. Ovšem myslel jsem, že by se měla řídící jednotka naučit fungovat bez erg? |
Martas | B.F.G. napsal ... Provedl jsem zaslepení ERG ventilu a žádné změny nepozoruju. Mělo by se po zaslepení dělat něco s elektronikou, odpojovat baterii, nebo něco jiného? A jake zmeny jsi ocekaval resp. jake priznaky te vedly k zaslepeni ? |
B.F.G. | Provedl jsem zaslepení ERG ventilu a žádné zmìny nepozoruju. Mìlo by se po zaslepení dìlat nìco s elektronikou, odpojovat baterii, nebo nìco jiného? |