• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor :: Re: Omega B - nepravidelný volnoběh
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Jakub
Odeslal: Monday 06 June 2005 - 20:10:19
Mám problém s volnoběľnýma otáčkama na Omeze B 2.0 16V X20XEV. Kdyľ nastartuju, tak je to v pořádku, ale za jízdy mi auto málo táhne, občas se aľ dusí a navíc kdyľ na křiľovatce zastavuju a vyřadím, tak mi vyletí otáčky do 2000/min, takhle drľí cca 5 vteřin a následně klesnou na 800, tak jak mají být. napadá mě jedině volnoběľný ventil, je to moľné? dik za rady.
Poslední odpovědi
Rob2
Odeslal: Tuesday 14 June 2005 - 19:13:19

Kdyľ je psáno o neprav. volnoběhu: 2.5TD mi jde za studena (někdy i za tepla) na 5 1/2 válce (někdy bych řekl, ľe jenom na 5). Nad 1.000 ot bez problémů, po aplikaci příp. STP problém volnoběhu zmírněn o 95%. Tři nádrľe nafty a je to zpět. Vstřikovače OK, filtr nový, spaliny OK, chybová hláąení 0, nekouří, ľere v normě (moľná _s103 ). Vychází mi uľ jenom čerpadlo - přidírá se jeden pístek a po promazání přípravkem to jakľ takľ jde. Nebýt to taková pakárna při demontáľi (a samozřejmě zase zpátky, ľe?), tak jsem čerpadlo uľ dávno nechal zkontrolovat. Osobní zkuąenost uvítám. Dík. .....ropa pitomá
Jakub
Odeslal: Thursday 09 June 2005 - 16:57:24

mě připadá 700otáček straąně málo, moľná by je stačilo mírně zvýąit volnoběľným ąroubkem. Takle stejně mi chcípalo Scorpio 2.9
maniac
Odeslal: Thursday 09 June 2005 - 14:18:28

mě se to zase chová troąku jinak křiľovatky v poho akorát kdyľ stojím na místě tak po 20sekundách mi to chcípne krokáč vyčiątěn jinak volnoběh tak kolem 700ot. někdy míň někdy zase otáčky jakoby kolísaly nevím co je v p****i.
poraďte díky
Jakub
Odeslal: Thursday 09 June 2005 - 14:05:49

Tak uľ jsem asi vyřeąil problémy s volnoběhem. Zaprve byl totalně ucpaný volnoběľný ventil, kde byly skoro 2 milimetry nánosů a navíc byl hodně zanesenej vzduchovej filtr, takľe jsem koupil novej. Teď to jede o poznání líp, dokonce se to při rozjezdu nedusí. Mimoto mám jeątě prasklý výfukový koleno, je moľné to svařit přímo namontované na motoru, nebo to mám odmontovat?
Anonymní
Odeslal: Wednesday 08 June 2005 - 17:35:36

Nemusíą nic rozlisovávat, jen to vystříkej nějakým přípravkem na odstranění karbonu a vyčisti kam se dostaneą. Minulý týden jsem to dělal také a pomohlo to.
Jakub
Odeslal: Tuesday 07 June 2005 - 09:07:46

Kdyztak jestli se muzu zeptat jak se ten krokac cisti? kdyz jsem ho sundal z telesa skrtici klapky, tak je celej zalisovanej a ma na sobe jenom 2 kruzove sroubky. To ho mam celej rozlisovat a nebo to svinstvo nejak vystourat a vymejt technickym benzinem jenom tam kam se dostanu pouze po sundani tech 2 krizovych sroubku?
riwal
Odeslal: Tuesday 07 June 2005 - 07:33:39

jj krokáč, vyndat a vyčistit.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0438 sec,0.0153 z toho dotazů.