• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v :: Re: X30XE LPG přestavba, zkušąenosti
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
JardaB
Odeslal: Friday 10 June 2005 - 09:11:15
Zdravím, mám asi 2 měsíce MV6, lehce uvaľuju o přestavbě na LPG, je to super pojeľdění a pokud bych se mohl míň hlídat se spotřebou, bylo by to jeątě příjemnějąí. Zajímá mne, jestli to někdo má, jaký systém se montuje (sekvenční/přímý vstřik ?), co spotřeba, kdo to dělá, jak to dělá. Poptal jsem firmu Odkaz, cena asi 35t (to mi přijde podezřele málo?) a prý je to jako hromadná přestavba. Nebyl jsem si ale jistý, ľe ví přesně o čem mluví. Nádrľ v kufru by ani nevadila, aspoň by byla zátěľ na zimu Kam ale namontujou na sání vstřiky je mi záhadou, tam se nedá skoro strčit klíč, tak aby to případně nedoj*ebali. Takľe dík za kaľdé info, zatím to ale vypadá ľe do toho spíą nepůjdu. Jinak vcera spotreba Liberec-Pha-Liberec 9.8/100 pri 140-150 tempomat, přijde vám to OK?
[ Upraveno ]
Poslední odpovědi
Anonymní
Odeslal: Tuesday 28 June 2005 - 13:47:16

Je fajn, ze to je naprosto normalni, ale opravdu mne jednou montazni firma s kombikem vyhodila, ze je rezerva prilis blizko narazniku a tedy toroid tam legalne namontovat nejde, protoze neni kudy vyvest ventil z nadrze a holt mne nenapadlo jit jinam. O toroidu nastojaka jsem v zivote neslysel a propojit nekolik nadrzi je myslim nepovolene reseni. Navic si myslim, ze je tam jednak malo mista a jednak tam urcite zustane nulova deformacni zona, takze velmi pochybuji o legalni prestavbe
Nomike - zuofalý !
Odeslal: Monday 27 June 2005 - 15:18:01

Váľení, takľe jeątě jednou a polopatě: toroid do kombíka, tudíľ na LE®ÁKA, do podlahy, místo rezervy umí kaľdý trouba uľ spoustu let. S tím se opravdu chlubit nemusíte. Ale, najde se někdo, kdo viděl toroid na STOJÁKA? Tudíľ do boku, do kapsy blatníku kde mají rezervu sedany. Takový toroid by musel mít zvláątě vyřeąený hladinový plovák i ventil s nabíráním paliva u dna a také uchycení musí být dostatečně pevné a uzpůsobené moľnostem blatníku. Moľná by ąlo naskládat na sebe několik malých válcových nádrľí. ? Jasně ľe existují spreje, které mě osobně byly 2x nahouby (velká díra) a 1x k uľitku ale také máme dojezdové nouzové rezervy, které opravdu moc místa nezaberou a jsou docela skladné.
Anonymní
Odeslal: Monday 27 June 2005 - 14:01:23

Mam omegu B a normalne toroid misto rezervy. Drive prudili, ze to nejde kvuli umisteni ventilu a nedodrzeni bezpecnostni vzdalenosti od narazniku. Nicmene novejsi toroidy maji vyvedeny ventil nikoliv na kraji, ale uprostred nadrze, takze je to zcela legalne v pohode. Fakt je, ze muj toroid je maly a videl jsem na netu narvane dovnitr i vetsi kousky. Mam kombika a chci mit kombika, tj jedine reseni je toroid a v pripade nouze jet bez rezervy pouze se sprejem
Nomike
Odeslal: Monday 27 June 2005 - 09:47:01

Nikdo tady 4-válec nehaní, jen jeho LPG je asi stejně sloľité jako u favorita. Pořád nevím, jak je to stou toroidní nádrľí. Nevím čí to byl příspěvek, ale nabyl jsem dojmu, ľe má toroida na stojáka!? Pokud má někdo směąovač místo sekvenčního vstřiku, bude mu TC fungovat pouze pokud jej má na principu dodatečné klapky v sání. U OmB to je řeąeno omezením fce vstřiků, jenľe ty jsou u směąovacího systému stejně vypnuty. Proto TC nefunguje. U sekvenčního to bude OK i u OmB. Proto a pro tisíc daląích důvodů uvaľuju o překopání na sekvenční vstřik. Ten zamrzlý reduktor je sranda, bylo to v létě a bylo to mylným zapojením vody. Vhodné místo na "napíchnutí" neexistuje. Musí se to prostě přeorat. Naberte na vrakáči hromadu hadic a tvořte. To čerpadýlko je skutečně pod expanskou a jestli má makat furt nevím, ale mně jede nonstop.
Nomike
Odeslal: Monday 27 June 2005 - 09:38:45

Nikdo tady 4-válec nehaní, jen jeho LPG je asi stejně sloľité jako u favorita. Pořád nevím, jak je to stou toroidní nádrľí. Nevím čí to byl příspěvek, ale nabyl jsem dojmu, ľe má toroida na stojáka!? Pokud má někdo směąovač místo sekvenčního vstřiku, bude mu TC fungovat pouze pokud jej má na principu dodatečné klapky v sání. U OmB to je řeąeno omezením fce vstřiků, jenľe ty jsou u směąovacího systému stejně vypnuty. Proto TC nefunguje. U sekvenčního to bude OK i u OmB. Proto a pro tisíc daląích důvodů uvaľuju o překopání na sekvenční vstřik. Ten zamrzlý reduktor je sranda, bylo to v létě a bylo to mylným zapojením vody. Vhodné místo na "napíchnutí" neexistuje. Musí se to prostě přeorat. Naberte na vrakáči hromadu hadic a tvořte. To čerpadýlko je skutečně pod expanskou a jestli má makat furt nevím, ale mně jede nonstop.
Tlumex
Odeslal: Thursday 23 June 2005 - 21:59:23

no to ja nevim ale je tam nejaky smesovac do splynovaca nerozumim tomu ale jezdim za 11.90 coz je pro me dulezity uznavam ze muj ubohy ctyrvalec je proti vam hadra ale ten inzenyrek je docela schopnej! jak chcete nikomu ho nepcu
Anonymní
Odeslal: Thursday 23 June 2005 - 17:19:03

Mam brc fly sequent stalo to 43000, ale je pravda, ze uz s tim byla rada problemu, nicmene je montazni firma zatim vzdy bezplatne vyresila v ramci zaruky a kdyz to jede, tak neni zadny rozdil od provozu na benzin
JardaB
Odeslal: Thursday 23 June 2005 - 14:53:36

U sekvencniho vstriku by mel fungovat i PC, RJ (normalni) nevi,ze nejede na benzin. Jen je to potreba zkalibrovat RJ LPG, aby spotreba odpovidala, pry to neni problem. Dohodnuta cena je 36000, celkem standard pro tenhle typ zarizeni (ale BRC cca 46000! a z hlediska problemu je pry povazovan za horsi) Nejak nechapu, jak by mohl zplynovac zamrznout, nejaka auta na LPG jsem mel (jen bez elektroniky - S120, S1203, Facko) a staci i dost maly prutok vody. Jiny kafe je to v zime, kdyz se nastartuje rovnou na LPG, to je kostka ledu hned... To ale u novejsich systemu nehrozi (blokuje).
To cerpadlo na topeni je napravo pod nadrzkou chl. kapaliny? Hned mi to prislo jako rozumne misto pro napichnuti, akorat asi normalne nebezi furt, nebo jo? K jinym hadicim by se dostavalo dost blbe. Mimochodem, sundaval nekdo tu trubku,co vede od chladice za motor? Tak pekne jsem se uz dlouho v montazni jame neprotah, 1/2 hodiny jsem objimal prevodovku a zkousel vsechny mozne modifikace goly, abych tu prirubu povolil/utahnul
Anonymní
Odeslal: Thursday 23 June 2005 - 13:44:40

Mam LPG v 6V 2,5i omeze a TC normalne funguje, bohuzel nevim, zda jede i palubni pocitac, spotreba a tak, protoze mam osleply display

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0664 sec,0.0290 z toho dotazů.