• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér :: Re: Klimatizace-napln
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
JardaB
Odeslal: Tuesday 02 August 2005 - 20:49:49
Pro informaci, dnes jsem zjistil, ze prave pri 200g chladiva prestane klima efektivne fungovat - kompresor bezi, ale chladi minimalne, po zapnuti je slyset syceni vyparniku. Byl jsem na doplneni, tak jsem zvedavy, jak dlouho to vydrzi. Taky jsem si overil, ze podle tlaku se to nepozna, byl cca 6atm. pred i po naplneni! Zalezi jen na teplote (pokud teda neni uplne prazdna). Cena 980Kc, prace + 750g chladiva,firma Pneumax Liberec.
Poslední odpovědi
JardaB
Odeslal: Friday 02 September 2005 - 12:32:01

Na první pohled to vzpadá zoufale, ale zespoda to jde. Chce to golu a hodně nástavců, včetně kloubového. Zepředu 3 šrouby bez problémů, zezadu 2 celkem jdou s kloubovým nástavcem, nejhorší je příruba s trubkama - tam jsem musel nastrčit dlouhý nástavec mezi hadicema a kabelama zeshora, po posunutí kompresoru dopředu (na potrubí jsou hadice, jde to). Pak už jen vyndat komresor, musí se demontovat sání za chladičem a kompresor vytáhnout tudy. Pro mě zajímavější otázka je, jak ho tam teď dostanu, za chvíli se do toho pustím Ale chtělo by to nejdřív změřit tlaky při běžícím kompresoru, když spíná, jestli není třeba v pytli expanzní ventil. Na tom kompresoru se totiž podle mě nemá co podělat kromě netěsnosti, případně zadření.
Anonymní
Odeslal: Friday 02 September 2005 - 11:52:55

otazka na jarduB : jak obtížné je demontovat kom presor, zatí se totiz do toho nikomu moc nechtelo.
Mam ho asi 5 let nefunkcni (2,5V6) a po vymene spojky (bez demontaze) sepina ale nechladi.Plnivo kontrolovano!Pry je nutná vymena nebo repase.Diky za odpoved. Email
JardaB
Odeslal: Friday 02 September 2005 - 10:08:28

Takže jsem zjistil, že to utíká ucpávkou kompresoru - to se dalo čekat, že Kompresor jsem demontoval, vypustil z něj asi deci oleje (moc tam toho nezbylo) a demontoval. Ucpávka byla totálně sjetá, zřejmě byl už i naprasklý těsnící břit. Nová ucpávka + o-kroužek + ségrovka v sadě za cca 400kč, olej taky tak nějak. Zjistil jsem, že ucpávka se dá vyměnit bez demontáže kompresoru, jen bude asi problém ji dostat ven, nejlíp zřejmě natlakováním po odstranění ségrovky. Možná mě to čeká,protože se nová ucpávka lehce drbla o drážku na hřídeli, jsou tam ale 2 břity tak uvidím (ten venkovní je spíš jako prachovka a stejně hřídel na tom místě, kde sedí už je trochu špatná, tek to aspoň přeleští než to vyměním znovu. Původní ucpávka měla jen jeden břit.) Dnes namontuju,natlakuju a uvidím, jsem rád, že to už půjde bez demontáže kompresoru,je tam úžasný přístup(V6). Ten zbytek oleje byl docela humus, trošku do černa. Ještě že si rád hraju, když tak na jaře koupím kompresor
honza
Odeslal: Thursday 18 August 2005 - 19:46:24

nanašel jsem na tebe emila tak musím přez vlákno, ať pustí chladˇař do náplně barvivo a UV lampa najde únik na 100%,kámošovi svítil chladič jako vánoční stromeček .prožranej od soli.
JardaB
Odeslal: Monday 15 August 2005 - 13:22:07

Takze jsem volal do asi peti firem v okoli, vic jsem nenasel a po par technickych dotazech na postup detekce uniku se potvrdilo se moje podezreni, ze by to stalo ranec s nejistym vysledkem - kompresor a vyparnik se pry hleda blbe, ale potvrdili mi vesmes, ze pri takovemhle uniku by mel byt v okoli olej. Jedna firma to dokonce zjistuje dusikem a mydlinkama - to jsem zkousel taky, kdyz byl system pod tlakem... Tak ted nevim.... Nezna nekdo v okoli Liberce slusnou firmu? Co pripadne ten CO2, uskodi necemu? (okruh se pak stejne asi bude muset demontovat)
JardaB
Odeslal: Sunday 14 August 2005 - 17:12:08

-
[ Upraveno Ne srp 14 2005, 05:22 ]
JardaB
Odeslal: Sunday 14 August 2005 - 16:58:29

Dneska jsem to pul dne prolejzal a houby jsem zjistil. Myslim si, ze pri takovem uniku (cela napln za 10 dni) by melo byt okoli uniku zadelane od oleje z okruhu - je to tak? Takze zbyva kompresor a vyparnik. K vyparniku se zrejme neda rozumne dostat, u kompresoru jsem se taky pod kotouc nedostal - zjisti se detekcni latka i bez demontaza remenice, kdyz to necham naplnit? Jeste me napadlo natlakovat system plynem CO2 z lahve, muze to uskodit? Vodu by nemel obsahovat. Pri vetsim tlaku by unik mohl byt slyset. Ventilky bych vyloucil, to jsem kontroloval, predtim fungovala od dubna do 1.srpna, 2. byla naplnena a ted ve ctvrtek konec. Ani nebyla moc v provozu. Jeste par dotazu:
1) Jak pripadne u V6 demontovat kompresor? Jde to predem, nebo je potreba vyndat cerpalo serva a co jeste?
2) Pri te prilezitosti jsem chtel vyndat stredovy panel, (autom. klima), demontoval jsem drzak popelniku, 2 srouby ze stredoveho panelu a ten drzi jeste nekde nahore - kde???
3) chladic klimy je totalne zadelany (hlavne drobne kaminky) - prislo mi jako dobry napad demontovat chladic motoru,abych se k tomu dostal z 2. strany a vyfoukat vzduchem, pripadne wapkou. Prezije to?
4) jak se dostat k tomu vyparniku a zrejme i expanznimu ventilu? Musi ven palubka, nebo to jde jinak?
Diky za napady, bojim se hlavne ze servis stejne nic nezjisti, pripadne bude chtit vymenit co se da, bude to stat majlant a navic auto denne potrebuju. Kdyz zjistim, kde to utika, tak pak uvidim, pokud kompresor tak ho vyndam a pak bych uvital tip kdo ho udela. (jsem z Liberce)
SCULLY
Odeslal: Sunday 14 August 2005 - 13:56:47

ZA JAK DLOUHO TI TO UTEKLO, ZAČLO TO UTIKAT SAMO OD SEBE NEBO SE V TOM NĚKDO ŠŤOURAL? JESTLI JE TO VELKÝ ÚNIK TAK BYS TO SLYŠEL JAK TO SYČÍ. STĚJNĚ TI ASI NEZBYDE NIC JINÉHO NEŽ TAM DÁT DETEKČNÍ BARVIVO.
KLIĎO TO MŮŽE UTÍKAT KOLEM PLNÍCÍCH VENTILKŮ
qpc
Odeslal: Sunday 14 August 2005 - 10:36:58

moje zkušenost i jinejch je že na 50% to ujde okolo kladky u kompresoru..

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1157 sec,0.0640 z toho dotazů.