Témata příspěvků | |
Lelík | Corsa B rv95 1,4normal Při volnoběhu nebo vysokých otáčkách je vše O.K. Pokud natvrdo šlápnu na plyn, začne se ozývat cvakání, dokud se nezvýší otáčky (cvaká při vyšší kompresi). Něco podobného jsem zažil u favorita a seřízením vůle ventilů se to odstranilo. Ale corsa má aut. seřizování nebo ne? |
Poslední odpovědi | |
Anonymní | OK - problém vyřešen - bylo to těsnění pod parohama. Dík za tipy. |
riwal | Tak ještě těsnění pod parohama. |
Lelík | Oleje je dost. Na parohy koukal mechanik a nic. Dřív jsem jí šlápl na krk a bylo to v pohodě. Po výměně svíček (30000km) je to stejné. Každopádně dík za názory. P.S. Frekvence cvakání je "pomalá", přibližně 1 válec. |
riwal | Pokud by to byly prasklý parohy, tak to je ostré cvakání, ale to je tak charakteristickej zvuk, že si ho nejde s ničim splest. |
JardaB | Dalsi moznost je dira ve vyfukovempotrubi - praskle svody, tesneni, trubka pred katalyzatorem. Takhle presne se mi projevovalo,kdyz prdl sroub na hlave u svodu. |
riwal | Jasně, že už má hydroštely. To cvakání jsou detonace, protože když tomu prudce hamtneš na krk tak tak se do spalovacího prostoru dostává špatná směs a nastanou detonace dokud se motor neroztočí. Pokud by sis přečet manuál k jakýmukoli autu, tak tam výrobce píše, že plyn se má přidávat plynule a ne prudce. |
Jirka | Máš tam dost oleje ? |