Témata příspěvků | |
Jiri23 | Zdravim Vsechny!! Mam malej problem s mym bomparem.. uz delsi dobu ztraci vykon, pri 1. rozjezdu se strasne dusi, kdo s tim nema zkusenost se ani nedokaze rozjet, pak uz se rozjizdi OK, jinak vykonove mi pripada ze se trochu dusi.. nejvetsi problem je mezi 3 a 4 tis. otacek, Pred 4000 jako bych sundal nohu z plynu.. Na diagnostice mi vylez ze je spatnej AGR Ventil, nakladna vymena za novy.. lehke zlepseni ale porad je to tragedie, svicky taky nove, vzd. filtr taky... POMOC!!!!!!! |
Poslední odpovědi | |
MirekS | Tak jsem dnes zaslepil EGR /motor X12XE/,výroba podložky dala trochu práce,protože přes EGR prochází ještě chladící kapalina. Krátce jsem to projel, kontrola elektroniky nesvítí, zatím jsem nezpozoroval výraznější změny. Uvidím po delší době. |
jiri23 | to MirekS: presne takovej problem mam taky, pekne vytocit a lehce se spojkou, taky sdi pomaham tim ze to necham nejakejch 20 sekund tocit pres 2 tisice, pak to neni tak brutalni |
MirekS | Přeci jen mám jeden problém. Po startu studeného motoru se musí plyn přidávat velmi jemně, jinak má motor snahu se dusit i bez zařazené rychlosti. Rozjet se znamená motor vytočit až nad 2500ot a velmi jemnou práci se spojkou, jinak to jsou přískoky. Po částečném zahřátí je vše OK. |
K_P | 2 Mirek S: záleží jaké auto j &| si chytl a jak se o něj staráš, ale tohle jsou opravdu klasické nemoce, které nás majitelé dost často potkávají. |
MirekS | To mě teda dost strašíte, mám v Corse stejný motor, najeto 87t. a zatím šlape. Ale jak to tady čtu- EGR,váha vzduchu, lišta zapalování, rozvodový řetěz atd. To je to opravdu tak nespolehlivý motor ? |
ronin44 | toJiri23: Dufaj, ja som menil listu 2 mesiace dozadu. Cena 6500,-Sk |
jiri23 | Tak jo, na svicky mam listu, takze tim to snad nebude, jestli je to nejaka draha zalezitost tak jsem v koncich, diky za rady, poslu to na diagnostiku, treba mi neco reknou |
Anonymní | No je to očivídně váha vzduchu(průtokoměr nasávaného vzduchu)Cenovka:Bosch-7tis.,Opel 9 tis. |
riwal | JJ ronin44, máš pravdu, postříkat sprayem vodou a koukat po výbojích. Jinak prošlehlý kabely se projevují cukáním motoru při akceleraci. co muze byt s tema ventilama? No muže bejt třeba zakarbonovaná hlava a zadírají se ventily. |