• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor :: Re: zahrati motoru, termostat , výměna , funkce , hodnoty .....
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
martini
Odeslal: Wednesday 12 October 2005 - 16:57:31
cau lidicky jak dlouho vam trva nez se vam zahřeje motor u astra F nez se mi odlepí rucicka ode dna trva to cca 6-10 km
Poslední odpovědi
focus
Odeslal: Sunday 09 October 2011 - 15:24:05

Caw. Mám astru 1.6 a pravdepodobně problé s otevřeným termostatem. Chci se zeptat, jakým zpusobem se dá vyměnit? Jde to normálně, nebo jak jsem se nekde docetl, musím k tomu sundat i rozvody?
Martas
Odeslal: Friday 15 January 2010 - 10:49:56

Ja osobne zavidim lidem kteri slepe veri tomu co jim ukazuje budik na pristrojovce, ten je ciste orientacni (jestli ukazuje 60 nebo 80 neni prilis prukazne), to ze naftove motory se zahrivaji oproti benzinovym podstatne dele je bohuzel realita (ne jenom u opelu) ...
Devastator
Odeslal: Friday 15 January 2010 - 08:50:13

Mám podobný problém jako kolega ZmrzlyvOplu v jiném zdejším teplotním vláknu. Jak mám potom rozumět tomu když jsem letos v mrazech táhl známému auto na laně asi 35Km kopec nekopec, tak mi teplota podle teploměru nevylezla na víc jak cca 70°C, sice to topilo, ale nic moc přesvědčivého a když jsem dojel domů, tak chladič a hadice od chladiče byly studené jako když jsem odjížděl. Termostat jsem měl několikrát venku a taky jsem ho zkoušel na propustnost , vše je OK. Jo jinak mám VectruB 99, 2,0 Di 16V což je stejný motor jako popisuje kolega v jiném vláknu. Proč motor nevytvořil s takovou zátěží jakou je auto na laně dostatek tepla, že by styl jízdy, jeli jsme z kopce a do kopce jsme tlačili??? Přiznejme si, že někde němečtí soudruzi udělali chybu a zlaté české ručičky neví kde. Vysvětlení o stylu jízdy a zatížení motoru možná sežere dvacetiletý nezkušený mladík sedící u PC který má první auto v životě, ale mi toto nestačí. Ale štve mně to taky, už jsem toho přečetl spoustu a vidím, že jsou lidi kteří problémy mají a jsou takoví kteří nemají. Pokud bych se měl smířit s tím co píše spousta lidí jako třeba Csala, tak některá skupina kecá. Jelikož problémy tohoto rázu mám, tak pak nevím. Za svůj život jsem vystřídal desítky aut, ale takto stupidně se ještě nechovalo žádné a naftové už tím tuplem. Závidím lidem co mají problém s přehřívajícím se motorem.
Devastator
Odeslal: Friday 15 January 2010 - 08:44:46

JOB napsal ...

Klucí já vám nevím Ale omegu ohřeju na 80°C max . po 5 km a to i při -15.Když pojedu do kopce tak i dřív.A to nikdy nevytáčím motor přes 2000ot/min dokud tam není alespoň 60°C.


TAK KDE JE PROBLÉM ????
JOB
Odeslal: Friday 15 January 2010 - 08:39:17

Klucí já vám nevím Ale omegu ohřeju na 80°C max . po 5 km a to i při -15.Když pojedu do kopce tak i dřív.A to nikdy nevytáčím motor přes 2000ot/min dokud tam není alespoň 60°C.
Devastator
Odeslal: Friday 15 January 2010 - 07:58:29

Csala napsal ...

Ano, je to tak.
Ak je vonku napriklad -10°C, tak motor nie je mozne zohriat na 80°C ani po 30km plynulej jazdy po okreskach. Vsetko odpadove teplo tlacim do kabiny. Ak by som nechal motor na volnobeh, tak z tych 80°C je tam za minutu len 70°C. Ano, je to DTI, ale princip je zhodny u vsetkych motorov. Nie je to predsa perpetuum mobile !!(a) A nakoniec budme radi, ze ta rucicka kolise. VW group rucicku elektronicky prilepi na stred pola, staci ze je teplota v rozmedzi od cca 75°C do 95°C podla druhu motora. To su teda podvodnici !!(a)

To teda pěkně kecáš, jakékoli jiné stojící auto mimo OPLA se na volnoběh zahřeje až do sepnutí sahary a v zimě bezproblémů dosáhne provozní teploty. S VW Passat 1,9 TDI jsem jezdil dost dlouho tak nějaká řeč o elektronickém přilepení ručičky je taky pěkný neslysl. Můj dojem je ten, že nejspíš u Oplů nezvládi výpočet velikosti a výkonu radiátoru topení a nebo velikost celé chladící soustavy, jelikož tyto problémy s ohřevem motorů jsem nezažil ještě u žádného jiného výrobce aut.
Anonymní
Odeslal: Wednesday 13 January 2010 - 19:24:15

Na Astře F je termostat pod rozvodovým kolem a většinou je za potřebí po výměně termostatu namontovat novou rozvodovou sadu,což je práce pro zkušeného mechanika!
Anonymní
Odeslal: Wednesday 19 August 2009 - 22:02:56

som tu nový potreboval by som radu mam astru g 1.6 16 v má 200 tis. km a posledných 20 000 km mi na studený motor po pridaní plynu resp. po preradený z 1 do 2 na nižších otáčkach za studena na chvíľu zaklepoce niečo asi v motore ako keby ventily resp. rozvody auto má cca 55.ooo po výmene rozvodov používam olej aldelco 5w 30 2 výmeny dozadu a pred tým so mal castrol magnetec a nič som si nevšimol
Martas
Odeslal: Tuesday 18 August 2009 - 13:42:29

BAlda napsal ...

A to se musí vypustit voda když budu vytahovat ten termostat... bo to jen povolím a vyteče s toho jen trocha...??


Nepises co mas za motor, i kdyz vseobecne plati, ze vodu vypoustet nemusis a vytece ji podle toho jestli mas termostat nahore nebo dole ... Ale je potreba si uvedomit, ze ta voda co z toho vytece je obvykle spinava, mastna a i mirne toxicka, takze pak budes resit, ze mas opatlanej motor, podvozek, podlahu v garazi ... o ekologii pokud to budes delat nekde na trave ani nemluve.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0799 sec,0.0526 z toho dotazů.