Témata příspěvků | |
Květoslávek | Zdar opláci mohl bych vás poprosit o mnejaké info co se týká tuning motoru? (cena výrobce...) díkec |
Poslední odpovědi | |
qpc | Michal: no,tak napřed zjisti co stojej vačky do tohohle motoru,plus svody,chiptuning,rezonátor,a sání.Bude to zajímavá cena.pak ji porovnej s aktuální cenou toho auta |
Michal c20xe | Bez katiku jezdim uplne normal a motor jde ocividne lip do otacek.Misto katu jsem pouzil rezonator. Dale k tomu ladeni x20xev...Neni zadnej problem...Koupit ostra vacky 262 stupni vic se nema na ecoteky davat + cip a je. Damo ze k tomu potrebujes mit svody jinak je to o nicem. Kamarad v nemecku takto ma udelanou astru g a ma na ni 170koni a s tuv! A dokonce i zmereno. Takze kdo mele ze se neda nejak tunit je blbost! + existuje ladene sani od debilasu. chlubil se ze kluci s c20xe a vr6kama se moc nechytaj. Takze asi tak. |
Václav GT | Bez katíku subjektivně žádné zlepšení, občas ECU hodí chybu 13 (chybí signál z lambda sondy). NIO říkal, že by to mohlo být tou absencí katíku - lambda pak nemá správnou teplotu. Trošku to střílí do výfuku. . Pokud KAT není poškozen, nedoporučuji ho vyndavat. (C20NE - nyní tedy 20NE _s103 ) |
Anonymní | nemá dvě lambdy, kde by je sebral. |
EnRicoo | Počkat, opravdu má 2.0 16V dvě lambdy? Dyk to je X20XEV, Euro2, ne? Navíc se už pár let do AstryG nedával, nahradil ho Z22SE ... |
qpc | Květoslávek: bez katíku budeš namydlenej,pokud to skousne ŘJ ,stejně to bude jen bengál a pojede to hůře.. |
Bad.Man | myslim že bude bo myslim že tenhle motor už má 2 lambdy |
Kvetoslavek | Ahoj a dík. a co se stane když vyřežu katalyzátor?nebude to házet chybu? |
qpc | u 2MMotorsport bych to viděl s tou vačkou,ventily,přeprogramováním a sánim někde kolem 70tis. Já to vyřešil přechodem na výhodnou koupi 6 válce.. |