Témata příspěvků | |
Skopek | Ahoj všem, Jak vám ukazuje telotu budík na palubce u Corsy B? Mám 1.0i 12V a ručička se ani neodlepí, jen v létě když jsem stál někde v koloně tak vylezla nahoru třeba na 100, ale jinak ne. Auto jezdí a startuje normálně, topení také funguje bez problémů. Díky |
Poslední odpovědi | |
Skopek | Děkuju, za radu, zkusím to. |
Václav GT | A znovu Martine: Sundej kablík z čidla snímače teploty na motoru a dej ho na kostru. Když v ten okamžik teploměr na přístrojovce (při zapnutém zapalování-samozřejmě) ukáže maximum, je špatné čidlo. Zároveň tím rozpojením a spojením konektoru se očistí případná jeho oxydace. Také bude dobré ho (konektor) prostříknout kontaktolem. Když neukáře maximum, je špatný kabel anebo vlastní teploměr (přístroj), ale to asi ne, občas ti to přeci něco ukáže. Prostě začni tím čidlem (nebude na chladiči, ale někde na motoru - nemám Corsu, přesně ti to neřeknu). Pokud to jím nebude, zaměř se na termostat. Vyčerpávajícím způsobem o tom pojednává vlákno "zahřátí motoru"( na 16 stranách _s103 ), ty podstatné informace pro tebe jsou na str.2 - viz. Odkaz |
Skopek | Nemůže to být špatný kontakt v konektoru toho čidla? Protože jsem zkusil jen zahýbat trošku s kabelem co vede ke chladiči, myslím že je na levé straně .... Je to ono nebo je někde jinde schované? A pak při jízdě se už ručička odlepila ode dna ale nedošla ni k 90 byla někde na půl cesty mezi tou značkou [ a 90. |
Skopek | Takže to vidím na servis, jelikož co se týká aut tak se v tom nevyznám Lze to i vyměnit doma? Je tam něco na co si dát pozor? .... Ono to topí, ale začne to až po delší době, když třeba stojím na parkovišti tak to trvá dlouho než začne foukat teplý vzduch, ale při jízdě je to chvilka. děkuju všem za radu |
urby | U Corsy tak často odcháze kabelovez svaze -nekvalitní. Udělej bajpás a uvidíš. Dělali jsem to v servisu několikrát. |
JOB | Jak poznáš že to topení funguje tak jak má?Mě to taky topilo ale foukal pouze teplý vzduch.Po výměně termostatu fouká za chvilku vysloveně horkej.I když mám jinej motor. Já bych tipnul zrovna ten termostat. |
Václav GT | Sundej kablík z čidla snímače teploty na motoru a dej ho na kostru. Když v ten okamžik teploměr na přístrojovce (při zapnutém zapalování-samozřejmě) ukáže maximum, je špatné čidlo. |