• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo motor :: Re: EGR a kolísání otáček na volnoběh
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
1234
Odeslal: Saturday 28 January 2006 - 15:33:42
Má něco společnýho EGR ventil s volnoběžnými otáčkami?Dneska jsem od něj odpojil konektor,a jel se projet ujel sem asi 30km a zatim se otáčky drží.Předtim mi to točilo i 2000 na volnoběh,ale ted mi na palubce svítí oranžová výstraha.Nemůže se něco tímto zásahem něco poškodit,jestli by to fungovalo tak bych ten konektor měl stále odpojen??Dík.Motor 1,2,8V,94rok..
Poslední odpovědi
prtka
Odeslal: Monday 30 January 2006 - 04:41:12

Jo ještě jsem si uvědomil...já 1,2 8V nikdy neměl je to návod podle většiny krokáčů co má VeBe a Astra...snad to má tento motor stéjné
prtka
Odeslal: Monday 30 January 2006 - 04:33:49

No když nemáš peníze ,tak to jsi tu zprávně...to tu nemáme nikdo no ale když chci ušetřit,tak musím co....no pátrat...hledat v historii....tak jsem zahledal a vytáhl to z jinýho vlákna
1.Postup na vyčištění : krokový motorek volnoběhu
Za prvé jak popisoval qpc sundáme sání a vyčistíme prostor kolem klapy...nejlepší je carburatte cleaner..který se používá jako přísada do benzínu.Nejlepší je ho nálít do rozprašovače.
Postříkáme necháme působit a štetečkem umyjeme
Krokáč je přišroubovaný na sání dvěmi šrouby torx,myslím 25 nebo 20.Při demontáži vypneme klíček a vytáhneme jej.Odpojíme svorku od motorku a opatrně vytáhneme krokáč.Krokáč připojíme zpátky na kontakty,zastrčíme klíček a otočím...jehla musí vyjet a při vypnutí zajet.Opět vytáhneme klíček.Odpojíme konektor a postříkáme jehlu s pružinkou cleanerem..necháme působit..vememe štěteček a jehlu s pružinkou vyčistíme..postříkáme a opakujeme až se jehla svítí čistotou.Pak vyfoukáme vzduchem a prostříkneme WDčkem.Namontujeme spátky připojíme konektor..otočíme klíčkem až se rozsvítí kontrolky a vypneme a vytáhneme klíček...ještě jednou to zopakujeme a tím zrestartujeme krokáč...pak startujeme.
Anonymní
Odeslal: Sunday 29 January 2006 - 18:34:40

Jo máš pravdu,sice nemam otáčkoměr,ale jel jsem z kopce 150 a víc to nedalo,po zapojení 180 _s103 ....Ale jak to vyřešit,nemam peníze na servis,EGR,krokáč atd....
prtka
Odeslal: Saturday 28 January 2006 - 17:38:03

ty jsi vykuk no tak to by jsme tak udělali všichni když ti svítí kontrolka,tak ECU ti jede v nouzovém režimu a nevytočíš to víc ,jak 4500ot/min..EGR může mít vliv na volnoběh,ale ne přímo,to má krokáč...ale když je zasranéj EGR i krokáč,tak se problémy mísí..že ano...jedno s druhým

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0422 sec,0.0161 z toho dotazů.