• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo podvozek :: Re: SERVO
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
PetrX
Odeslal: Wednesday 17 May 2006 - 10:24:19
Mám dotaz, servo na 1,7D mi nejde napø. ve srovnání s astrou G zrovna úpnì lehko. Je kompletnì hydraulické a zajímalo by mne, zdali pomùže vymìnit kapalinu. Jinak úèinek nezávisí na otáèkách motoru. Kapalina je pomìrnì èistá a neubývá.
Poslední odpovědi
RRAAFF
Odeslal: Monday 29 May 2006 - 09:26:17

Petr:Hele já ti nevím, to by si člověk musel zkusit, ale jestli v tom nehledáš zbytečně chyby. Já mám ve Vectře B plně hydraulický servo a třeba oproti Fábce (elektro servo-jako Astra G) to jde tíž, takže jestli to není správně. Konkrétně Fábka to má přeposilovaný, ale stejně. Myslím, že servo Corsa-Astra G rozdíl bude.
PetrX
Odeslal: Monday 29 May 2006 - 09:09:20

Tak olej vyměněn a účinek téměř beze změn.....
PetrX
Odeslal: Friday 26 May 2006 - 10:11:54

Ok, tak to zkusím. Mám na corse pneu 165, ale na té astře jsou 195 a ještě to tam jde lehko....
prťka
Odeslal: Thursday 25 May 2006 - 06:29:29

Pokud se ti něco nelíbí na servu...těžko od stolu radit...ale vyprázdni systém...a nilij tam kapalinu do automatických převodovek...od jakékoli firmy specifikace DexronIII...možná že se budeš divit co jsi udělal za zázrak
Béda
Odeslal: Wednesday 24 May 2006 - 22:16:22

Moje praktická zkušenost z jiného auta - z nouze jsem tam nalil hydraulický olej (pracuju v oboru hydraulika) a řízení mi šlo těžko a jakoby se zpožděním na volant. Ale na dojetí to stačilo. Po přetěsnění jsem to dvakrát propláchnul a nalil správný olej do servořízení (je podstatně "řídší") a šlo to opět lehce. Tyto hydraulické systémy jsou na to citlivé a viskozita oleje se projevuje o řád víc nežli šířka pneu (ale ta taky není zanedbatelná). A doporučuju zkontrolovat, zda není někde přidřená mechanika. _;
Béda
Odeslal: Wednesday 24 May 2006 - 22:15:09

Moje praktická zkušenost z jiného auta - z nouze jsem tam nalil hydraulický olej (pracuju v oboru hydraulika) a řízení mi šlo těžko a jakoby se zpožděním na volant. Ale na dojetí to stačilo. Po přetěsnění jsem to dvakrát propláchnul a nalil sprrávký olej do servořízení (je podstatně "řídší") a šlo to opět lehce. Tyto hydraulické systémy jsou na to citlivé a viskozita oleje se projevuje o řád víc nežli šířka pneu (ale ta taky není zanedbatelná). A doporučuju zkontrolovat, zda není někde přidřená mechanika. _;
macil
Odeslal: Wednesday 24 May 2006 - 12:38:56

Záleží aj na tom aké máš na tom gumy. Mám AF s hydraulikou a rozdiel medzi 185-kami (zimné) a 195-kami (letné) cítim.
Martas
Odeslal: Wednesday 24 May 2006 - 12:36:26

PetrX napsal ...

Mám plně hydraulicky servo na Corse B, je tam 1,7D motor, takze pomerne tezkej na tak maly auto. Ja vim ze na G astre je elektrohydraulicky, ale spis me zajimaly zkusenosti napriklad z aster F, predpokladam ze tam bylo jeste plne hydraulicky.


Ty serva se lisi jenom tim, ze na Astre F nebo VeA (ale i VeBe) je kompresor serva honenej od kliky kdezto v Astre G elektromotorem, ale ja nevidim rozdil ani mezi moji starou VeA, tak soucasnou VeBe a ani Astrou G, tazke problem bych hledal ve tvem servu jak uz je psano vyse co zkontrolovat.
Anonymní
Odeslal: Wednesday 24 May 2006 - 12:25:56

Jeste k tomu.... kapalina je nekde mezi min a max. auto r.v.1997.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0494 sec,0.0226 z toho dotazů.