Témata příspěvků | |
zdemat | Stříknu na sklo, pustím stěrač, okno se umyje. Ale! Ještě dalších 5 minut ukapává tryska a po zaschnutí jsou ze stékající kapaliny po skle veliké čmouhy. Co s tím, aby po ostříknutí nic neukapávalo? Poradíte? |
Poslední odpovědi | |
zdemat | Bude to asi tím, že je malinká tryska, dojde k natlakování a postupnému snižování tlaku vytláčením kapaliny na sklo. Auto je půl roku staré. Takže díkas. |
Yper | Vyměnit celou hadičku výtlaku od čerpadla až k zadnímu ostřiku. Tohle dělá, když je hadička gumová a tlakem od čerpadla se celá natlačí a zvětší a i když pak dojde k odstavení čerpadla, tak jak se pomalu smršťuje, tak vytláčí vodu a jediný směr, kam se může uvolnit, je tryska ostřiku. Ještě předtím bych ale vzal silnou jehlu a celou trysku ostřiku bych vyčistil - protáhl ji jehlou, protože je dost dobře možné, že se ti přicpala vodním kamenem, který se tam léta shromažďoval, změnil se pak její průměr a tím sice prudčeji stříká (menší díra) ale zato se pak celá hadička tlakuje. U ostřiku zadního skla je to o něčem jiném, než u předního skla. Zadek stříkat nemusí, protože je přívod odshora - tam stačí, aby voda jen stékala od horního okraje dolů! Nebo obecně došlo k deformaci hadičky v gumovém krku - z karoserie na 5té dveře, kdy je jakoby přištíplá/přiskříplá - zploštělá - to vede také k natlakování celé cesty od čerpadla až k tomuhle místu. Zkus dveře vyklopit a ostříknout sklo - zda se to také bude uvoňovat delší dobu! Čus bus autobus! |