Témata příspěvků | |
vvdd | Tak bych si dovolil záhájit diskusi o tomhle autíčku. Mám ho rok a jsem s ním moc spokojenej. Trošku už ho znám, nějaký ty opravy taky byly, takže se rád o svý zkušenosti podělím. Takže milí kolegové SINTRISTI, ptejte se! _; |
Poslední odpovědi | |
Stef | Díky všem za příspěvky, asi raději zvolím servis. Tolik adrenalinu snad ani nepotřebuju __; |
Egi | Kapacitně jsou baterky sice vybrané správně,ale mají jiné svorky ke kabelům. Sintra nemá objímky na kontakty,ale šrouby s Witvortem. Takže buď koupit redukce (problém s možným přechodovým odporem) nebo šrouby ustřihnout a dát objímky. Pak jde taky o rozměr baterky. Osobně jsem měnil baterku dvakrát za celou dobu žití Sintry. Jak píše Meneator,výměna je dost krkolomná. |
Colommbo | Pěkně, ku*va, pěkně - to aby měl člověk ruce jak Saxana a sílu v prstech jak vrcholovej horolezec... |
Meneator | Vymena je slozita. Doporucuju nechat vymenit v servisu. Baterie je ukryta na prave (spolujezdcove) strane auta. Neni videt, je k ni velmi spatny pristup. Nejhorsi ze vsech aut, co znam. Je potreba oddelat pojistkovou skrin a nadrzku na servo z prave (spolujezdcovy) vyztuhy. Pak se odmontuje golou cela vyztuha. Oddmontuje se ukostreni pojistkove skrine. Kabely se daji na stranu, jak jen to jde. Odmontuje se golou s nastavcem paticka baterie, povoli se stranovym klicem zajistovaci matky na kontaktech, a nasleduje jezek v kleci, jak baterii dostat ven. Nasleduje dvojnasobny jezek v kleci, jak novou baterii dostat dovnitr. Mozna ze jsem na nejakou drobnost zapomel, uz jsem to nastesti dlouho nedelal |
Colommbo | Konfigurátor ti vybral naprosto správně... A jelikož nevím, kde má Sintra baterku uloženou, tož s výměnou, bohužel, neporadím, ale snad by to neměl být zas takový technický problém... |
Stef | Muze mi nekdo poradit, jak vymenit baterii v Opel Sintra 2,2 DTI 16 V, r.v. 1999? Zatim nam ji vzdy menili v servisu, ale to mi vzhledem ke stari auta uz pripada dost predrazene. A hodi se treba tyto? Odkaz Potrebuji to resit rychle, protoze baterka je zcela dead a brzy bude blokove cisteni... Predem diky za pomoc.:D |
Milas | vvdd napsal ... Jo tak ta je moc pěkná, koukal jsem i na tvý stránky. _; Chybí jí jen jedna maličkost - renbau samolepka....ale ta už tam teď možná je. Já mám 3.0V6, 200 kobylek, r.v. 99, koupil jsem jí po bouračce a následný opravě, takže potřebovala jen "dodělat" a od tý doby všechno OK. Ještě nemá najeto ani 60 000 km, takže by snad měla vydržet.... Ahoj, měl bych velkou prosbičku, mám stejnou Sintru, kde jsem opravoval motor a tak se mi stala ta věc, že si nepamatuji zapojení podtlakových hadiček, tech úzkých, co ovládají převodovku a další věci, zda by to nešlo detailně nafotit, kam vedou, byl bych moc vděčný a jsem schopnej poslat za to nějakej peníz. S pozdravem Email |
freez | No vidíš to a já myslel že si chtěl Omegušce ještě dopřát ozdravnou kůru |
bos | Freezáčku a na co myslíš, že jsem objednával to srazově výhodné odsmradění a čištění klimošky - ta Sintra je po silným kuřákovi. _; |