Témata příspěvků | |
Jerry | Nevíte nekdo prosím cím je rízený kompresor pro dofukování vzduchových mechu na zadní náprave Omegy ??? Neco se stím stalo a vypadá to jako ukrutný ofroad. Je to prý kvuli xenonum. Nevím jestli svetla rídí nápravu nebo náprava svetla, Ale je to prý nejak spojený. Za radu díky |
Poslední odpovědi | |
Jerry | Jo to ja vim ze citroeni to maj s kapalinou. Brácha je blázen zase do nich a dokonce vlastní jednoho sestikolovýho. |
vrgada | citroen ma hydropneu, ale tady je jen dofukovani zadnich tlumicu, ma to jak kombik tak sedan, ale jen nektere lepsi vybavy, mam to i na ackove omeze z 92 roku, je to takova kostka s potenciometrem (snimacem polohy) asi a k tlumicum dozadu vedou tenke hadicky na dofukovani. Myslim si ze to mam po smrti a neresim to. Tuhletu vymozenost mel uz opel snator v roce 87 a tam to dokonce slo nejak nastavovat (tuhost pruzeni?). Jinak u bile jsem mel taky ty tlumice, ale bez dofukovani kompreesorem, byl tam vzadu vpravo ventilek, jak od auta amohl jsem si u benzinky dofouknout zadek, coz jsem delaval pred cestou doChorvatska (plnej naklad) |
Jerry | Me se ptej já byl vykulenej jako sova kdyz jsem to zjistil. Myslel jsem ze tyhle vymozenosti ma jenom citroen ale vono je to uz i v BMW a buh vi gde |
m.a.x.i.m.u.s | Tahle věcička je jenom u kombiku, nebo i u sedanu? __; |
vrgada | vrakoviste? |
Vranoch | Mel jsem uplne stejny problem. Myslel jsem, ze je to snimacem polohy napravy, ale problem byl v uplne shnilem (vnitrku) konektoru. Bohuzel se mi zatim nepodarilo sehnat samotny konektor, vsude mi vnucuji cely kabelovy svazek ... de..l.ve. Nemate nekdo napad, kde sehnat 8-mi polovy zacvakavaci konektor? |
Jerry | Tak ze vysvetlení. Je tam nekde mezera od kompresoru nez staci kablik zabehnout do chraneneho mista napr. do kastle a ten byl trefený asi kamenem a strihnul solenoidový kablík. V pocitaci to nahlasilo dve chyby : Nehlasi se solenoid a prefouknutý tlumice. Alespon takhle mi to bylo receny. Jinak nalezeni zavady osetreni (omotani) svazku kabliku stoji u autorizovaneho servisu OPEL 3.650,-kc. Tak ze kdyby neco tak prosim hledejte ustreleny kablik. Ahoj |
Vranoch | Stalo se mi to same. Na naprave jsou dve cidla. Jedno pro xenony - male na levem kole, ridi naklapeni svetel. Druhe - vetsi krabicka na pravem kole ridi kompresor dofukovani. Kdyz je auto moc dole, tak sepne kompresor, kdyz je moc nahore, tak sepne solenoid v telese kompresoru, ktery trochu vzduchu vypusti. Me odesel ten snimac (neni to snimac, ale ridici jednotka s elektronikou, neda se opravit), takze dofukoval, ale nevypoustel. Solenoid byl OK. Da se to vyzkouset, do telesa kompresoru vedou 4 draty, dva pro kompresor, dva pro solenoid. Kdyz rozpojis konektor a cvaknes tam napajeni (je to uhloprickou pres konektor), tak jedna kombinace by mela spustit kompresor, druha cvaknout solenoidem. Ten snimac je k mani na vrakacich za cca 500. Cenu telesa kompresoru nevim, ale tipoval bych to spis na ten snimac. |
RRAAFF | Osobně si myslím, že to se světlama nemá vůbec co dělat. Xenony mají svoje čidla, který zjišťují naklápění cesty a hejbou se nahoru a dolu jako u jiných aut bez dofukovacích tlumičů. Chybu bych hledal spíš v těch tlumičích. Určitě mají někde nějaký výpustný ventil, kterým vyfouknou vzduch a auto sníží, není nějaký poškozený? |