Témata příspěvků | |
jakub D. | Vydím že jsem na správném místě mám Vektru a potřebuji vytahnout staré origo "rádio" Jak na to? Po bokách v levo a v pravo má po dvou nad sebou udělaných dírkách. Je to na nějakej ninbus či tak? popř. jak ho dostat pryč |
Poslední odpovědi | |
stavik | Uz je to tu napsano vicekrat, staci hledat. Dobre se radio vytahuje za pomoci imbusovych klicu.... |
Anonymní | undy napsal ... práve mám taký problém-po vypnutí zapaľovania mi zhasne rádio ani sa nedá bez kľúčika zapnúť.Ale vysúvanie CD funguje i bez kľúčikov-asi mi to prehodenie káblov nepomôže-keď ide to vysúvanie tak ten prúd tam musí byť,prečo teda nejde rádio/AIWA/ U radii obvykle jde navolit jestli chces nebo nechces aby radio fungovalo pouze spolecne s klickem, nicmene pokud to tvoje neumi tak lze odpojit ten drat od klicku a na radiu ty dva propojit a pude ti porad ... |
undy | práve mám taký problém-po vypnutí zapaľovania mi zhasne rádio ani sa nedá bez kľúčika zapnúť.Ale vysúvanie CD funguje i bez kľúčikov-asi mi to prehodenie káblov nepomôže-keď ide to vysúvanie tak ten prúd tam musí byť,prečo teda nejde rádio/AIWA/ |
Anonymní | jakub D. napsal ... Vydím že jsem na správném místě mám Vektru a potřebuji vytahnout staré origo "rádio" Jak na to? Po bokách v levo a v pravo má po dvou nad sebou udělaných dírkách. Je to na nějakej ninbus či tak? popř. jak ho dostat pryč Uz je to tu popsano staci hledat nicmene : 1. Zajed do Opela vytahnou ti ho zadarmo (snad) specialnim pripravkem 2. Vem si 4 kulatiny odpovidajiciho prumeru dlouhe cca. 10cm (klidne hrebiky ale lze to i spejlema), strc je do tech der, vraz prsty misto kazety a kombinaci tahu k sobe a "pacenim" kulatin smerem od radia postupne povytahni jednu a pak druhou stranu (CDcko jde hur to neni za co chytit). Pri vymene za neorigo budes asi muset prohodit zluty a cerveny drat (Opel ma prohozeny staly a provozni napajeni). |