Témata příspěvků | |
jjarves | Omlouvám se v historii jsem podobný problém nenašel....mamVEBE r.v.98 X20XEV naj. 135000...Pedál mi zabírá skoro až nahore, dá se zjistit míra opotrebeni či tloustka lamely nebo se to pozná jen podle pedálu? Musí se menit celá sada nebo stací jen lamela popripade i s loziskem. Dík predem za radu |
Poslední odpovědi | |
Tlumex | Lib napsal ... Yper: NIO osahá, NIO rozhodne, já rád zaplatim _; Myslim ze kdybysme ty spojky opravovali naraz dostanem mnozstevni slevu |
Anonymní | Tak kluci ,spojka mi zabíralala až nahoøe,vibroval pedál pøi pouštìní spojky,vymìnil jsem pøítlaèák,lamelu a spojkové ložisko a je to stejné,mám druhou VB a je to stejné,tak,že je to autem,který mám stále rád a hold to nejde zmìnit. |
Lib | Yper: NIO osahá, NIO rozhodne, já rád zaplatim _; Duffy: to je prej normál, ta spojka se musí nějak hydraulicky vytentononc vyštelovat, ale jak říkám, mám to z druhé ruky |
Duffy | njn, co s tim... Možná půjde z baráku, tak nevim, jestli se mam pouštět do nějakejch zásadních výměn... Už mi to teda dělá možná rok... |
Yper | 2 Duffy: ..celou dobu se tady o tom mluví a s kostí a silentama to nemá nic společného. Je to v háji přítlačák- deformované slunce nebo vyhřáté pružiny, kdy po uvolnění spojky přítlačák nepřitlačí spojkové lamely po celém povrchu setrvačníku rovnoměrně a spojka zabere přerušovaně, dokud se celý spojkový pedál neuvolní nohou naplno. K tomu se ještě může přidružit mírně nestejnorodý povrch setrvačníku nebo i jen jeho mírné zkřivení (litina) a je to tam! 2 Lib: pokud Ti spojka zabírá až nahoře, tak to ukazuje na sjeté lamely spojky. Takže taky ven! |
Duffy | U mne je zas problém vždycky po ránku... Když nastartujua rozjíždim se na jedna, tak mi to i po opravdu jemném pouštění spojky jakoby zadrncá (kost mam měněnou vcelku nově). Zajímavý, že to má jakoby i vliv na plyn, když to okoštuju plynem, tak to zadrncání je menší... Po zahřátí je vše OK najeto 145tis. km |
Lib | já mám najeto 127k a mám tysamé symptomy (záběr spojky kdesi až nad volantem a řazení bez cukání - hlavně podřazování - vyžaduje hodinářskou práci s pedálem) a ještě navrh se mi začaly do pedálů přenášet jemné vibrace (když auto jede pijánko 2k otáček a ještě mírně zpomaluje, tak to jde cítit nejvíc). Vibrace jsou velice nápadně podobné jako když se lehce zmáčkne spojkový pedál |
Kryshna | Ahoj mam ten samy problem se spojkou, je to desny, pri prerazovani mi to dost casto skubne, pze trefit se do toho zaberu da docela praci...nejhorsi to je mezi 1-2st. Mam Vebe 10/2000 s motorem 2.2 16v 108Kw... najeto 141000km Ehm a obcas se pri rozjezdu ozyva takovy podivny zvuk jako kdyz tre kov o kov a celkove se mi zda auto pomalejsi...reakce na slapani na plyn, nez ho dostanu do otacek tak mi da na prdel i 90konovej traktor od Skodovky (Ochcavka). V technice se moc nevyznam a to co vim je jen z casopisu _; proto se ptam, jde u meho motoru seridit jen ten pedal, nebo budu muset investovat do te sady? Zacina se to pekne s**t, nejdriv odesel kompresor klimy, pak silenty na zadni naprave a ted mozna i spojka... co bude dal ani nechci vedet.Radsi necham zkontrolovat jeste rozvodovy retez... Kolik by me stala oprava te spojky? Cenu sady jsem nasel na Kelly - AP za 7787Kc a Valeo za 7884Kc... kolik stoji asi tak prace? A nebo se vyplati vzit originalni dily? |
jjarves | Opravdu nejsem z tech co by neco takoveho shaneli na vrakaci. To je jich urcite vic co se uz z vrakacu vylecili-- to bylo mozna po tech letech 89´ . Tohleto auticko si hyckam, je jako nove super stav. |