• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka :: Re: spojka - ztuha kvalty, drnceni pri seslapnuti spojkoveho pedalu OB X30XE
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
pk11
Odeslal: Monday 14 May 2007 - 14:50:13
Zdravím lidi,

1) se omlouvám za založení vlákna, prolezl jsem to tu (snad) dost peclive

2) v sobotu jsem zaregistroval, že mi jdou ztuha kvalty, hlavnì ve vyšších otáèkách (vytoèil jsem trojku, ètyøka tam skoro nešla apod.) V nedìli jsem si všiml, že pøi sešlápnutí spojkového pedálu se ozve takové drnèení, pøi zaøazení kvaltu a rozjezdu zmizí, pak už "jen" ty obtíže s øazením

3) auto teï stojí (samozøejmì). volal jsem mechanikovi a ten mi øekl, že bude potøeba vymìnit ložisko a nìjaký setrvaèník, jen na díly to vyjde 35000,-Kè plus práce nìjaké 2000,-

4) když jsem se pokusil tu najít informace, narazil jsem na vlákno, kde "Martin" nìkdy v lednu mìnil spojku a vyšlo ho to na nìjakých 12.000,- i s prací (ložisko, pøítlaèák a lamela)

moje otázka: nechce se mi platit skoro 40.000 (moje poslední prachy), neumìl by mi nìkdo poradit co s tím? Nebude "staèit" vymìnit "jen" tu sadu?

Auto Omega 3.0V6 motor X30XE r.v.2000 najeto 284000,.km

Díky všem, Pavel
Poslední odpovědi
KopA
Odeslal: Thursday 17 May 2007 - 19:22:27

Tomine jak pise vymenil lozisko, lamelu a pritlacak. Takze talir bych tipnul na ten pritlacak. _;
Tomin
Odeslal: Thursday 17 May 2007 - 15:37:01

Spojka mi ceka taky a tak se zeptam - cemu se rika "talir" ?
Co bylo teda preskly ?
pk11
Odeslal: Thursday 17 May 2007 - 13:38:41

Díky chlapi,

byl prasklej ten talíř, nakonec jsem trochu zazmatkoval a dopadlo to takhle:
je tam nový ložisko (6000,-)
novej přítlačák s lamelou (11000,-)
starej setrvačník
i s prací 19.000,-
mezitím jsem se dohod s někým, kdo už pro mě má celou sadu za 5000,-. Dal už jsem mu 2 tisíce zálohu, už to od něj vemu. Takže JardoB děkuju, teď mě mrzí, že jsem se sem nekouk dřív - ty "moje" díly maj bejt v pohodě taky, ale v ruce je ještě nemám. V každým případě, kdyby měl někdo zájem, tak je prodám za kolik jsem koupil - 5.000,-Kč (pk11 zavinac seznam.cz).

Jinak ty poznámky o hodnotě vozu (díra do peněženky atd..) - já to všechno vim! A v podstatě mi to nevadí. Koupil jsem to loni, už jsem najel 70.000,-km (80% Praha), párkrát jsem jí pěkně prohnal a zatím jsem "dal zpátky" nějakejch 70.000,- (rozvody, náplně, baterka, malej řemen s rolnou, ložisko na kole, zadní péra, vodní pumpa, těsnění víka, výměna klimy při čištění chladičů jo a samozřejmě kouče a destičky. Tlumiče jsou na řadě za 14 dní).

Pořád je to úžasná kára se skvělym zvukem motoru a na dálnici. Pořád je to 6 let starý auto, který nový stálo milion a půl. Žena na ní žárlí, takže to nemůže bejt špatný auto
JardaB
Odeslal: Monday 14 May 2007 - 21:47:08

Takovy prachy bych do toho nevrazil, vymenil bych jen to nejnutnejsi.
To je skoro akualni hodnota toho auta (no trosku prehanim, ale za 2 roky jo )
hery
Odeslal: Monday 14 May 2007 - 21:38:29

pavle je to pravě opačně,maš pěkny rok ale tyhle motory,v6 dělají zhruba po ujetí 300 000km diru do peněženky.par borcu se k tomu určitě vyjadří.setrvak se zrovna moc nekazí a lamelu s přitlakem celkem poznaš.mam vše jak nove komplet za 5000kč.pasuje na 25td tak a klidně odpočívá v regale.
Legend
Odeslal: Monday 14 May 2007 - 19:43:49

nj, ten odkaz nefachá. Tak dej Odkaz a tam už se proklikáš na spojku Omega B
pk11
Odeslal: Monday 14 May 2007 - 17:57:02

tak už jsem jí holku odvez, mechanik říkal, že rozhodně nedoporučuje kupovat nic z těch dílů na vrakovišti - i ten setrvačník je prý složitější - pružiny, tlumiče vibrací atd.
Já s ním souhlasím - při tomhle počtu km - můj bankéř je zásadně proti
Zítra by to měl rozebrat a zavolá mi, jak to vypadá, tak mám ještě trochu času na "rozmyšlenou".
Dík P.
pk11
Odeslal: Monday 14 May 2007 - 15:33:53

to Legend

díky moc, jakákoliv informace pomůže.

ten odkaz mě přesměruje na nějakou stránku s loginem, ale nevadí, "jdu" hledat vrakoviště Opel

Pavel
Legend
Odeslal: Monday 14 May 2007 - 15:10:02

To drnčení nejspíš způsobuje vypínací ložisko. Pravděpodobně je zvlněný přítlačný kotouč spojky, v důsledku toho se lamela částečně dotýká setrvačníku i při sešlápnuté spojce a proto pak skoro nejde zařadit. Tady Odkaz mají spojkovou sadu za 9900 (lamela, přítlačák a ložisko). Ložisko v této sadě není kompletní s hydraulickým vypínáním ale jen to kuličkové ložisko, které odchází. Kompletní by stálo 6500 samostatně. A setrvačník je předraženej strašně moc, nový stojí 42000, takže jednoznačně z vrakoviště, pravděpodobně mu nic nebude, to jen jako info.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0700 sec,0.0326 z toho dotazů.