Témata příspěvků | |
pk11 | Zdravím lidi, 1) se omlouvám za založení vlákna, prolezl jsem to tu (snad) dost peclive 2) v sobotu jsem zaregistroval, že mi jdou ztuha kvalty, hlavnì ve vyšších otáèkách (vytoèil jsem trojku, ètyøka tam skoro nešla apod.) V nedìli jsem si všiml, že pøi sešlápnutí spojkového pedálu se ozve takové drnèení, pøi zaøazení kvaltu a rozjezdu zmizí, pak už "jen" ty obtíže s øazením 3) auto teï stojí (samozøejmì). volal jsem mechanikovi a ten mi øekl, že bude potøeba vymìnit ložisko a nìjaký setrvaèník, jen na díly to vyjde 35000,-Kè plus práce nìjaké 2000,- 4) když jsem se pokusil tu najít informace, narazil jsem na vlákno, kde "Martin" nìkdy v lednu mìnil spojku a vyšlo ho to na nìjakých 12.000,- i s prací (ložisko, pøítlaèák a lamela) moje otázka: nechce se mi platit skoro 40.000 (moje poslední prachy), neumìl by mi nìkdo poradit co s tím? Nebude "staèit" vymìnit "jen" tu sadu? Auto Omega 3.0V6 motor X30XE r.v.2000 najeto 284000,.km Díky všem, Pavel |
Poslední odpovědi | |
KopA | Tomine jak pise vymenil lozisko, lamelu a pritlacak. Takze talir bych tipnul na ten pritlacak. _; |
Tomin | Spojka mi ceka taky a tak se zeptam - cemu se rika "talir" ? Co bylo teda preskly ? |
pk11 | Díky chlapi, byl prasklej ten talíř, nakonec jsem trochu zazmatkoval a dopadlo to takhle: je tam nový ložisko (6000,-) novej přítlačák s lamelou (11000,-) starej setrvačník i s prací 19.000,- mezitím jsem se dohod s někým, kdo už pro mě má celou sadu za 5000,-. Dal už jsem mu 2 tisíce zálohu, už to od něj vemu. Takže JardoB děkuju, teď mě mrzí, že jsem se sem nekouk dřív - ty "moje" díly maj bejt v pohodě taky, ale v ruce je ještě nemám. V každým případě, kdyby měl někdo zájem, tak je prodám za kolik jsem koupil - 5.000,-Kč (pk11 zavinac seznam.cz). Jinak ty poznámky o hodnotě vozu (díra do peněženky atd..) - já to všechno vim! A v podstatě mi to nevadí. Koupil jsem to loni, už jsem najel 70.000,-km (80% Praha), párkrát jsem jí pěkně prohnal a zatím jsem "dal zpátky" nějakejch 70.000,- (rozvody, náplně, baterka, malej řemen s rolnou, ložisko na kole, zadní péra, vodní pumpa, těsnění víka, výměna klimy při čištění chladičů jo a samozřejmě kouče a destičky. Tlumiče jsou na řadě za 14 dní). Pořád je to úžasná kára se skvělym zvukem motoru a na dálnici. Pořád je to 6 let starý auto, který nový stálo milion a půl. Žena na ní žárlí, takže to nemůže bejt špatný auto |
JardaB | Takovy prachy bych do toho nevrazil, vymenil bych jen to nejnutnejsi. To je skoro akualni hodnota toho auta (no trosku prehanim, ale za 2 roky jo ) |
hery | pavle je to pravě opačně,maš pěkny rok ale tyhle motory,v6 dělají zhruba po ujetí 300 000km diru do peněženky.par borcu se k tomu určitě vyjadří.setrvak se zrovna moc nekazí a lamelu s přitlakem celkem poznaš.mam vše jak nove komplet za 5000kč.pasuje na 25td tak a klidně odpočívá v regale. |
Legend | nj, ten odkaz nefachá. Tak dej Odkaz a tam už se proklikáš na spojku Omega B |
pk11 | tak už jsem jí holku odvez, mechanik říkal, že rozhodně nedoporučuje kupovat nic z těch dílů na vrakovišti - i ten setrvačník je prý složitější - pružiny, tlumiče vibrací atd. Já s ním souhlasím - při tomhle počtu km - můj bankéř je zásadně proti Zítra by to měl rozebrat a zavolá mi, jak to vypadá, tak mám ještě trochu času na "rozmyšlenou". Dík P. |
pk11 | to Legend díky moc, jakákoliv informace pomůže. ten odkaz mě přesměruje na nějakou stránku s loginem, ale nevadí, "jdu" hledat vrakoviště Opel Pavel |
Legend | To drnčení nejspíš způsobuje vypínací ložisko. Pravděpodobně je zvlněný přítlačný kotouč spojky, v důsledku toho se lamela částečně dotýká setrvačníku i při sešlápnuté spojce a proto pak skoro nejde zařadit. Tady Odkaz mají spojkovou sadu za 9900 (lamela, přítlačák a ložisko). Ložisko v této sadě není kompletní s hydraulickým vypínáním ale jen to kuličkové ložisko, které odchází. Kompletní by stálo 6500 samostatně. A setrvačník je předraženej strašně moc, nový stojí 42000, takže jednoznačně z vrakoviště, pravděpodobně mu nic nebude, to jen jako info. |