• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka :: Re: spojka - ztuha kvalty, drnceni pri seslapnuti spojkoveho pedalu OB X30XE
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
pk11
Odeslal: Monday 14 May 2007 - 14:50:13
Zdravím lidi,

1) se omlouvám za založení vlákna, prolezl jsem to tu (snad) dost peclive

2) v sobotu jsem zaregistroval, že mi jdou ztuha kvalty, hlavnì ve vyšších otáèkách (vytoèil jsem trojku, ètyøka tam skoro nešla apod.) V nedìli jsem si všiml, že pøi sešlápnutí spojkového pedálu se ozve takové drnèení, pøi zaøazení kvaltu a rozjezdu zmizí, pak už "jen" ty obtíže s øazením

3) auto teï stojí (samozøejmì). volal jsem mechanikovi a ten mi øekl, že bude potøeba vymìnit ložisko a nìjaký setrvaèník, jen na díly to vyjde 35000,-Kè plus práce nìjaké 2000,-

4) když jsem se pokusil tu najít informace, narazil jsem na vlákno, kde "Martin" nìkdy v lednu mìnil spojku a vyšlo ho to na nìjakých 12.000,- i s prací (ložisko, pøítlaèák a lamela)

moje otázka: nechce se mi platit skoro 40.000 (moje poslední prachy), neumìl by mi nìkdo poradit co s tím? Nebude "staèit" vymìnit "jen" tu sadu?

Auto Omega 3.0V6 motor X30XE r.v.2000 najeto 284000,.km

Díky všem, Pavel
Poslední odpovědi
KopA
Odeslal: Thursday 17 May 2007 - 19:22:27

Tomine jak pise vymenil lozisko, lamelu a pritlacak. Takze talir bych tipnul na ten pritlacak. _;
Tomin
Odeslal: Thursday 17 May 2007 - 15:37:01

Spojka mi ceka taky a tak se zeptam - cemu se rika "talir" ?
Co bylo teda preskly ?
pk11
Odeslal: Thursday 17 May 2007 - 13:38:41

Díky chlapi,

byl prasklej ten talíř, nakonec jsem trochu zazmatkoval a dopadlo to takhle:
je tam nový ložisko (6000,-)
novej přítlačák s lamelou (11000,-)
starej setrvačník
i s prací 19.000,-