• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka :: Re: pøevodovka
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
weni
Odeslal: Friday 18 May 2007 - 22:42:47
prosím o radu,dnes jsem se zase docela zděsil,mám Omegu 2,5td automat,a při couvání na jiný plac než jsem parkoval dosud jsem byl nucen nacouvat přes obrubník,cca 10cm výška?? No a najel jsem pomalu k němu,kola se zarazila o hranu a já trošku přidal,abych se vyhoupl.A ono nic. Ani motoru se po přidání nechtělo do otáček,pouze 1200ot,a auto stálo zabržděné o 10cm obrubníček!! Musel jsem dopředu a trochu rozjet.Jinak to jezdí vcelku ok,měl jsem před tím automat benzín,ale s tím tohle nebyl problém.Je to normální,ta převodovka má zpátečku na nějaký volnoběh nebo co,nebo začíná jít do kopru převodovka??Tahám s tím dceři koně,kupředu to maže vcelku ok,a ještě dotaz,tahat s automatem se mùže na Déčko, nebo je lépe na 3,a řadit do kopcù "manuál".. v poradně jsem hledal,buď blbě nebo marně... Díka za rady,jsem z toho zas na prášek __;
Poslední odpovědi
IvanSK
Odeslal: Saturday 10 November 2007 - 15:51:38

Leon napsal ...

Posílám to znovu,nějak se nezdařily obrázky.

Zdarec opláci.Také přidám pár rad.OB 2.5 V6 automat z roku 97.Mám ji skoro rok a nedávno přestal automat automatovat.Koukala na mě kontrolka TC.Musel jsem nahradit automat ručním pohonem.Volal jsem do Opla a tam mě řekli,že je to el.ředič a že tyhle auta to dělají.Opravit se to nedá (kecal ......).Samozřejmě navrhnul výměnu acenu kolem 5000.Tak jsem se odhodlal kouknout tomu na zub.Je na levé straně převodovky.Drží na dvou šroubech a táhle od řazení.Odpojot baterku,pak konektor a stačí ho stáhnout ze hřídelky.Je to jednoduché.Pak jsem se jal porcování.Je na něm 7 šroubků apak se jen rozpůlí (bacha na gumku).Jeví se jako přilepená,ale nebylo tomu tak a už ani netěsnila.Byl v tom strašnej šurvajs.Vyčištění zabere chvilku,ale musí se dát pozor na palec s plíškama.Pak už stačí jen lehce máznout vazelínkou asložit ho dokupy.Nedá se to otočit,takže složení proběhne na 100%.Gumku nahradil silikon.Pak stačí ho namontovat zpět,zapojit konektor a baterii.Automat od té doby funguje na 1.Automatům zdar. _; _; _;










Leon, dakujem za super prispevok. Dnes lepsie povedane akurat teraz som rozobral ten predvolic AT lebo dnes mi to vyhodilo chybu a nieco sa mi tam nezdalo tak som si to mohol aspon porovnat s tvojim obrazkom a zistil som preco mi nejde manualne 3 a 1. Mal som to asi pred 2 mesiacmi v servise prave koli tomu a hovorili tiez ze je to na vymanu ale teraz si to mozem aspon opravit len musim zistit s cim nahradim jeden chybajuci spoj na tej doske.
Filip_
Odeslal: Monday 08 October 2007 - 14:02:04

Nemohu to sice vysvětlit, ale třeba tě trochu uklidní, že ten pokles otáček na trojku se u mě (X20XEV) objevuje taky. A s automatem obecně nemám žádný problém.
qpc
Odeslal: Thursday 06 September 2007 - 16:42:32

Leon. jsi šikula ,děkujeme za příspěvek i fotky
Leon
Odeslal: Thursday 06 September 2007 - 16:22:17

Posílám to znovu,nějak se nezdařily obrázky.

Zdarec opláci.Také přidám pár rad.OB 2.5 V6 automat z roku 97.Mám ji skoro rok a nedávno přestal automat automatovat.Koukala na mě kontrolka TC.Musel jsem nahradit automat ručním pohonem.Volal jsem do Opla a tam mě řekli,že je to el.ředič a že tyhle auta to dělají.Opravit se to nedá (kecal ......).Samozřejmě navrhnul výměnu acenu kolem 5000.Tak jsem se odhodlal kouknout tomu na zub.Je na levé straně převodovky.Drží na dvou šroubech a táhle od řazení.Odpojot baterku,pak konektor a stačí ho stáhnout ze hřídelky.Je to jednoduché.Pak jsem se jal porcování.Je na něm 7 šroubků apak se jen rozpůlí (bacha na gumku).Jeví se jako přilepená,ale nebylo tomu tak a už ani netěsnila.Byl v tom strašnej šurvajs.Vyčištění zabere chvilku,ale musí se dát pozor na palec s plíškama.Pak už stačí jen lehce máznout vazelínkou asložit ho dokupy.Nedá se to otočit,takže složení proběhne na 100%.Gumku nahradil silikon.Pak stačí ho namontovat zpět,zapojit konektor a baterii.Automat od té doby funguje na 1.Automatům zdar. _; _; _;







Leon
Odeslal: Thursday 06 September 2007 - 16:18:45

Zdarec opláci.Také přidám pár rad.OB 2.5 V6 automat z roku 97.Mám ji skoro rok a nedávno přestal automat automatovat.Koukala na mě kontrolka TC.Musel jsem nahradit automat ručním pohonem.Volal jsem do Opla a tam mě řekli,že je to el.ředič a že tyhle auta to dělají.Opravit se to nedá (kecal ......).Samozřejmě navrhnul výměnu acenu kolem 5000.Tak jsem se odhodlal kouknout tomu na zub.Je na levé straně převodovky.Drží na dvou šroubech a táhle od řazení.Odpojot baterku,pak konektor a stačí ho stáhnout ze hřídelky.Je to jednoduché.Pak jsem se jal porcování.Je na něm 7 šroubků apak se jen rozpůlí (bacha na gumku).Jeví se jako přilepená,ale nebylo tomu tak a už ani netěsnila.Byl v tom strašnej šurvajs.Vyčištění zabere chvilku,ale musí se dát pozor na palec s plíškama.Pak už stačí jen lehce máznout vazelínkou asložit ho dokupy.Nedá se to otočit,takže složení proběhne na 100%.Gumku nahradil silikon.Pak stačí ho namontovat zpět,zapojit konektor a baterii.Automat od té doby funguje na 1.Automatům zdar. _; _; _;

Isaac
Odeslal: Sunday 27 May 2007 - 22:45:47

Pokud je to tak jak rikas, budu stastnej jako blecha.. _;
P-38
Odeslal: Sunday 27 May 2007 - 22:08:05

Jo to je pravda když se rozjedeš se studenym autem takzvanou důchodcovskou jízdou na rovině šoupne to tam dvojku rychle.Jinak ten pokles otáček (u mě na každý kvalt)má na svědoní podle mě měnič otáček prostě upravuje otáčky v závislosti na odporu a tahu motoru,ale nikdy jsem do hloubky neštudoval prostě jezdim a to co bez problému funguje neřešim.Já mám na automatu najeto 315000 a vše původní včetně náplní a funguje uplně v poho.
Isaac
Odeslal: Sunday 27 May 2007 - 21:48:18

U mne to same pri studenem startu, budto ten motor vytocim na 3500 - 4000 ot/min az tam kopne tu dvojku, nebo kdyz to jde, tak se cca 200 metru jen tak zlehounka rozjizdim na tu jednicku a on si tam tu dvojku pak da i bez vytaceni motoru, treba uz pri 2500 ot/min, coz mi prijde jako mnohem zdravejsi varianta, jak pro motor, tak i pro prevodovku.. _; Nerad totiz vytacim studene motory, trha mi to srdce.. Jinak, najde se tu konecne nekdo automatu znaly, kdo nam vysvetli to kolisani otacek po zarazeni urciteho rychlostniho stupne (u mne trojka), pripadne proc se nasemu kolegovi zda, ze to radi vic kvaltu nez prevodovka vubec ma pri duchodcovske jizde?
P-38
Odeslal: Sunday 27 May 2007 - 21:31:17

Ahoj mám uplně stejný auto a to že se studený vytáčí víc je uplně normální v manuálu se dočteš že je to proto aby se rychle ohřál kat kvůli emisím

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0562 sec,0.0255 z toho dotazů.