• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Kadett :: KADETT :: Kadett motor :: Re: male tlaky valcu
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Frank.Colletti
Odeslal: Friday 25 May 2007 - 10:44:40
Zdravim, mam problem, muze mi nekdo poradit co s kadettem 1.5 D, rok vyroby 1987, ktery ma maly tlak ve valcich a v zime se neda nastartovat? Cim vsim to muze byt a jak nejlip postupovat? Diky moc. Muzete psat i na ICQ: 287-246-618
Poslední odpovědi
Yper
Odeslal: Tuesday 29 May 2007 - 07:36:52

2 JardaB: my jsme měli Citroena BX 1,9 TD - taky komůrkového a tam se žhavilo před každým startem. Mám dojem, že komůrkového po odpojení žhavení jen tak nenastartuješ. Přímý vstřik se vyznačuje lepšími starty, protože tam je palivo vstřikováno přímo do komprimovaného vzduchu nad píst, který je vždy teplejší než v komůrce.
Přímý vstřik je ale oproti komůrkovému hlučnější, ale problém komůrkových je ten, že na nich po nějakém čase začnou praskat komůrky. V dosti případech pak trhliny směřují pod sedla ventilů a když jsou praskliny masívnější, tak sedla, ač jsou v pořádku, pod sebou propouští tlaky.
JardaB
Odeslal: Monday 28 May 2007 - 19:51:51

Jenom technicka: Kdyby 2x kolem zemekoule, tak je to libova vonavka, obvod rovniku je 40070km
Jinak resim, jak jsou na tom tlaky u myho citroenka, jak se to da vyzkouset? (merit se mi to nechce, zas tak moc to nehori).
Jezdi dobre, nekouri, zvuk hrozny ale co chtit od komurkoveho TD. Melo by to chytit bez zhaveni, kdyz ho treba odpojim? Mam dojem, ze to nehrozi ani nahodou, ale mozna je to nejak blokovany, nez zhasne kontrolka.
Yper
Odeslal: Monday 28 May 2007 - 13:05:20

2 Frank.Colletti: ..osobně si myslím, že důvod snížených tlaků spočívá v tom, že má, obrazně řečeno, nalítáno přinejmenším 2x okolo zemekoule!
Ten bude mít naježděno tolik, že se bude muset vyměnit i blok s válci, protože nepůjdou ani přebrousit, bo tak velkej průměr už se možná ani vybrousit nedá!
VGT
Odeslal: Sunday 27 May 2007 - 20:39:55

Se slzou v oku vzpomínám na vozidla minulého století. Doba, kdy vozidla byla vcelku spolehlivá, neměla plno nepotřebných a poruchových ptákovin, v případě závady se téměř vždy dala opravit doma svépomocí jsou pryč (a také technická data byla běžně dostupná). -- Ale zpět k dieselu: pokud nemáš přísun paliva (nafty) za cenu výrazně nižší než je cena benzinu, nešel bych do tohoto druhu motoru. (ostatně důvody ti popsal Yper).
Na stránkách tipcars.com jsem nalezl vcelku trefný komentář Martina Vaculíka (sice k jinému vozu, ale hlavně k dieselu):
"Na závěr však, ač sám dieselový guru, musím říci, že automobilový průmysl a opravárenská lobby, zdá se mi, něco nechápou. Pro chudého člověka, který si píše o rady na tipcars, je ochoten studovat zmatené odpovědi, učit se druhy a poddruhy vstřikovacích zařízení, jsou i tyto levné opravy dosti drahé. Celá technika dieselů je tak náročná, že vybavení diesel-servisu stojí přes pět miliónů a než za pár let zastará, musí se zaplatit. A ten, koho nezabolí vydat dvanáct tisíc za nápravu chyby výrobce, ten zase obvykle nechce řešit takovéhle blbosti a vůz raději vymění."
JOB
Odeslal: Sunday 27 May 2007 - 11:23:55

Tak v první řadě se ti tady asi nikdo nebude smát že máš trabanta.To tu nikdy nebylo a doufám ani nebude.
Co se týče toho kadetta tak si uvědom že oprava je dražší než samotný auto a tak si myslím že to není dobrá koupě. Za ty peníze se dá koupit nějaká Corsa nebo kadett v pojízdném stavu.Navíc si myslím že bych mu snad i rozmluvil nafťáka. Ale rozhodnutí je jen na něm.
Frank.Colletti
Odeslal: Sunday 27 May 2007 - 10:59:36

No, ja to auto nechci pro sebe, ac se mnozi budete uslibat mam trabant 601 limuzina a sem s nim nadmiru spokojen, nikdy nemel zavaznejsi problem (jako napriklad nase astra, vecne netahne do kopce, vecne sviti kontrolka motoru, minuly rok na jare opravy vseho moznyho a vzhledu - 21tisic Kc), vsechny penize co jsem do nej zatim dal byly na vylepseni (mp3 autoradio, prestaveni na 12V, karburator s nizkou spotrebou, stresni okno) a do kopce jezdi sakra dobre , ale bratranek ktery si tedka dodelava ridicak vuz tohoto koncernu nechce a chtel by neco jineho, tak sem nasel v inzeratu tohoto opla za 5000 Kc, s tim ze vypada opravdu zachovale a nikde neni zrezivelej, dnes se mi podarilo zjistit vic a to, ze majitel meril tlaky valcu ktere sou slabe, ale vuz ma pry vykon stejny, akorat hure startuje...Zmensil se tim nejak mozny okruh zavad? (Berte v potaz ze startuje opravdu kvuli tem spatnym valcum a ne ze treba je spatna jednotka zhaveni nebo neco podobneho)
Yper
Odeslal: Friday 25 May 2007 - 15:08:29

Pokud je Tvá volba ovlivněna tím, že se jedná o naftu, tak na to zapomeň. Ceny paliv jsou stejné. Navíc když se u dieslu začne něco kazit, tak zaplatíš mnohem, mnohem více za opravu!
Když si tady pročteš vlákna o problémech, které diesely trápí a které jsou v řadě případů těžce identifikovatelné, tak to by mělo Tvou volbu rovněž ovlivnit ve prospěch benzínu.
Pokud chceš auto, tak jdi do obsahu 1,8 benzín - zlatá střední cesta.
Když někdo prodává velmi lacino diesel, k tomu ještě 1,7 Isuzu, tak to má svou příčinu a ve většině případů na akci "prodej/koupě" vydělá právě jen prodávající.
Koupíš a budeš mít starosti a náklady neúměrně vzrostou. Věř mi, já diesel mám a tak se přednostně a hlavně věnuji vláknům o dieselech.
Nemusíš se tím, co jsem napsal, řídit, ale je to má zkušenost. Diesel se vyplatil, když nafta byla za lacino a navíc ještě nehlídaná u náklaďáků - to se to jezdilo.
Diesel je náchylný na zacházení od jeho vyjetí na silnici. Na to, jak s ním kdo jezdil, jak mu měnil olej atp. Benzín toho teoreticky možná snese mnohem víc a opravy jsou levnější - až na ten krokáč! To je ale brnkačka.
Např. EGR u většiny benzínů jde zaslepit, u diesela nikoliv a když se pokazí, tak stojí přes 5 tisíc nový.
Navíc 1,7 Isuzu nemá tuším ani rozvodový řetěz, ale řemen - takže starost navíc.
Těsnění pod hlavou to určitě nebude - to by se ztrácela buď voda nebo olej nebo by jednoho či druhého najednou bylo víc a voda navíc by byla černá.
Já bych dnes šel už jen do benzínu!
Frank.Colletti
Odeslal: Friday 25 May 2007 - 13:23:32

Aha, ja praveze chci to auto koupit, nabizi se za dobrou cenu a kdyby to bylo jen treba prasklym tesnenim, tak by to byla vyhodna koupe...
Yper
Odeslal: Friday 25 May 2007 - 12:29:32

Pokud máš jednou diagnostikované malé tlaky na válcích (znamená to, že už jsi je ty nebo nekdo jiný tobě měřil), tak příčin může být několik.
- špatné pístní kroužky (nebo i vybroušený válec - v závislosti na kilometrovém proběhu)
- špatné ventily a jejich dosedací plochy (pravděpodobně stačí přebrousit)
- špatná vodítka ventilů

To všechno jsou místa, kudy se tlak z válce při kompresi může ztrácet.

Správný tlak při kompresi, správná funkce žhavičů (včetně jednotky žhavení - pokud u takto letitého auta už byla použita) a správný vstřik paliva (ovlivněn především vstřikovací tryskou) jsou podmínkou pro úspěšné starty v zimním období.
JardaB
Odeslal: Friday 25 May 2007 - 12:11:53

No v podstate vidim 2 varianty
1) pres leto dojezdit a koupit novejsi auto
2) sehnat motor v lepsim stavu

Varianta 1) mi prijde levnejsi
Jakakoli oprava IMHO znasobi stavajici cenu auta.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0531 sec,0.0212 z toho dotazů.