• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor :: Re: prasklé svody
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Jiřík
Odeslal: Tuesday 03 July 2007 - 11:17:52
Ahoj všem,
mám prasklé svody vlasovitá prasklinka (poprdává) asi 1 minutu a pak se asi zatáhne a je nirmální. Žádný zvuk prasklých svodů do kabiny nejde. Výfukové plyny nejsou také cejtit.

Dost jsem to točil, ale po zahřátí do 5500 ot. a auto jede dobře bez škobrtnutí.

Chci je měnit a i lambda sondu.

Jak dlouho se dá na to jezdit než našetřím na nové svody a lambda sondu + těsnění

Astra G 98 motor 14 16v x14xe najto 170 tis km.
Poslední odpovědi
Jendalf
Odeslal: Friday 06 July 2012 - 13:51:06

Zdravím chtěl bych se zeptat jsou svody z astry g X20XEV stejne jako z vectry b 2.0 16v??? mam je totiz praskle a nerezove nemuzu sehnat za rozumnou cenu díky.
RRAAFF
Odeslal: Wednesday 21 May 2008 - 12:52:05

Napalm: je to jednoduché, ta cena 5000Kč se například týká vozů Vectra B předfacelift 1,8 a 2,0 (možná i jiných) a Omeg, Aster F zřejmě taky. Tyto auta měly svody a katalyzátor rozdělen, takže koupíš jen svody.
U tebe nebo i u Vecter B po faceliftu,... jsou svody součástí katalyzátoru, čili se musí koupit jako celek a pak jsou to tebou uváděné cifry.
Napalm
Odeslal: Wednesday 21 May 2008 - 09:26:41

Já jsem prasklý svod řešil před pár týdny a zaplatil jsem 17000 tisíc. 14500 za svod výfuku (Bosal) a 2500 za lambda sondu (Bosch), která byla odrovnaná. Tak přemýšlím, kde je chyba, že v celém vláknu se mluví o cenách kolem 5000 a já jsem za svod dal 14500, a to ještě není Opel, který je prý o dost dražší. =-O
Zafira Tomas
Odeslal: Tuesday 28 August 2007 - 23:37:29

Ahoj mám jedny svody na prodej ale jsouu to takovy ty s tím hrncem tak kdyby měl někdo zájem tak se ozvete na cene se domluvíme.736614167
Hujer
Odeslal: Wednesday 15 August 2007 - 08:50:38

freez napsal ...

čau pánové , jen taková technická ot. protože mě; to zatím nepotkalo prdlé svody , ale to je možná tím že mám 8v. motor , ale spíš mě; zajímá (pokud někdo bude vědět) proč; praskaj svody na potorech uložených takto





a né na motorech uložených takto



přece ty X20XEV jsou jinak stejný ne ?


Nevím, jestli to máš nějak vysledované, že motory napříč praskají a podél ne. Pokud to tak opravdu je, může být příčinou jednoduše to, že motory napříč mají delší a tím i těžší výfukové potrubí. Osobně si myslím, že by bylo velice vhodné výfuk co nejblíže ke svodům uchytit nejakou objímkou a to pokud možno na blok motoru, nebo nějaký díl, který je pevně spojen s motorem (ne ke karoserii, nebo něčemu, co je s motorem spojeno přes silentbloky), aby se ten výfuk nemohl vzkledem ke svodům pohybovat a svodům to odlehčilo od namáhání.
Můj názor je, že na vině praskání svodů není ani teplota a její střídání, ale mechanické namáhání ve spojení s vibracemi a tepelnou dilatací samotného výfukového potrubí. Někdo tomu napomůže i tím, že pružný díl výfuku (drátěný pletenec) po jeho poškození nahradí levněším kusem trubky.
Anonymní
Odeslal: Wednesday 15 August 2007 - 00:49:20

EGR jde zaslepit jen u "starsich" aut typicky pouze s jednou lambdou (i kdyz tu psali majitele s tusim Z16XE se dvema lambdami ze zaslepeno maji a bez potizi).

Je na to nějaké zdůvodnění? Já se domnívám, že když se EGR zaslepí a nechá připojené aby "fungovalo", že to řídící jednotka nepozná.
Já jsem právě zaslepil V6 se 2 lambda s. a žádnou chybu to nehlásí.
prťka
Odeslal: Friday 10 August 2007 - 06:42:34

Insan!ty...jak neodpovídám na mail a na icq...na mail mi nic nepřišlo..i když je pravda, že nevyžádaná pošta mi jde rouvnou do.... takže jestli jsi se zachytl do nevyžádané, tak máš smůlu a na icq se mi nikdo nehlásil.
Insan!ty
Odeslal: Wednesday 08 August 2007 - 13:38:45

Takže po půl dni ježdění po ostravě a okolí, telefonování všude možně je výsledek takový - některé vrakoviště nabízí PRASKLÉ svody za 1500-2000 (blázni),
K-Opel Odkaz velice ochotní, za 3tis starší v pořádku, za 2tis zavařené. Nebo nechají zavařit prasklé za cca 1tis Kč což podle mě je fér cena

Opel díly Stuchlík Jiří - velice ochotní, svody jen již vařené za 2tis ALE VÝMĚNOU ZA VAŠE PRASKLÉ !! ale mají jich dost skladem


HP Autodemont- dost neochota, "nemáme, není, prodalo se.." Když jsem byl neodbytný a 3x se ptal, jestli nějaké svody fakt nenajdou, tak se otráveně se mnou šel podívat a hle - jedny výstavní, neprasklé, bratru za 2tis, s tím, že kdyby někde foukaly nebo neseděly, tak je můžu vrátit.. Jdu je montovat, staré nechám zavařit.

Jinak odpověď na dostupnos z většiny vrakovišť -
"Dobrý den
Nedostatek, hodně praskají."

Nové se dají koupit nbejlépe přes Autotechnik Zralý Odkaz nebo MJ Auto Odkaz Ceny orig. cca 5500,- náhrada 4500,-

Dále mi ochotně odpověděli Opel Ford Toman za 2tis skladem ! Takže kdo nemáte, neváhejte! Email <opelford@seznam.cz>

Ještě levněji za 1500,- !!!! Odkaz ale momentálně nemají, budou do týdne.

Ale všude se na mne dívali dost blbě, když jsem se zmínil, že to chci vyměnit hlavně kvůli lambdy, podle nich prasklina nemá na lambdu vliv a určitě kvůli tomu lambda, prý, neodejde. 6e to tou prasklinou fouká hlavně ven, a nesaje dovnitř, takže to prý nemá ani an chování lambdy vliv..

Školy nemám, ale nezdá se mi to a svody jsu hned vyměnit.. _;
jedy
Odeslal: Wednesday 08 August 2007 - 11:43:01

Ahoj, mám astru G 99 x14xe, svody jsem dělal i ostatní věci. Ale nyní problém trochu profukuje kolem 1 dílu výfuku po přírubou někde a po zahřátí je klid /zatáhne se/. Mám dotaz než se dostanu do servisu má to vliv na kat nebo něco jiného.

Díky JEDY

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0646 sec,0.0263 z toho dotazů.