Témata příspěvků | |
Tomáš Želák | Ahoj Chlapi, prosím o radu. Mám Opel Astra 1.7 TD r.v. 1999, najeto 150 000 km. Z ničehonic auto při jízdě zdechlo a již nejde nastartovat. Po odšroubení vstřikovače a současného startování nafta nevstřikuje, v naftovém filtru je cca 1 cm nafty, na diagnostice v opelu řekli, že je vadné vstřikovací čerpadlo - nutná výměna. Nemáte s tím někdo zkušenosti zda je možné opravit. Za nové je to pěkná pecka. Díky moc za odpověď. |
Poslední odpovědi | |
Anonymní | Podavaci čerpalo tam neni. Uz me to taky napadlo, tak jsem se koukal do nadrze a tam je poze plovak a sitko. |
Wonderboys | taky mě to psalo tyto chyby a nakonec to byla řídící jednotka motoru |
JardaB | Neznam zrovna tenhle motor, ale pokud nejde nafta do filtru, tak bych tipoval ze nejede podavaci cerpadlo v nadrzi. A ta chyba cerpadla muze byt proste tim, ze v nem nebyla nafta, k vnitrnimu ovladani cerpadla se prave pouziva vetsinou tlakova nafta jako hydraulicka kapalina a pokud neni, nic se nenastavi a ECU pozna chybu. |
Anonymní | Dobry den, mam podobny problem. Jel jsem 80km/h cuklo to rozsvitily se kontrolky a vubec to neragovalo na plyn a uz nenaskocila. Mam corsu C 1.7dti y17dt. Take jsem rozebral pal. Filtr a moc nafty tam nebylo, tak jsem odpojil vstrik a nafta nejde. Tak prej ridici jednotka vstrik. Cerpadla. Nechal jsem ji diagnostikovat a prej tam byla na ni nejaka zavada, tak jsem ji nechal rovnou repasovat. Nandal jsem ji zpet a zadna zmena. Ani kapka nafty. Jinak na diagnostice to hazelo chybu P0251 prestaveni pocatku vstriku vstrikovaci cerpadlo A porucha funkce. Nevite nekdo co stim? |
jaczkub | já mám G a je tam TD 1.7 __; |
jaczkub | máš takouvou tu hezčí G z venku kulatější má víc místa jestli ti v opelu řekli čerpadlo pak si nech vyměnit čerpadlo nic víc ti k tomu asi neřeknu !Pj: bo se v tom nevyznám |
Yper | Tak nějak mi pořád nejde na rozum, že v palivovém filtru je "jen" 1 cm nafty. Pokud se Ti totiž zavzdušnil celý palivový filtr a v tělese palivového filtru došlo k nasátí vzduchu, tak možná sice, po doplnění paliva ve filtru, dojde k jeho nasátí do čerpadla, ale rozhodně nedojde k průniku paliva z čerpadla až k tryskám!!!! Každá ten z nás, který v minulosti čistil sání vzduchu na bloku motoru, mi potvrdí, že aby se k němu dostal, tak musel demontovat i potrubí na jednotlivé vstřiky. A když to udělal, tak po zpětné montáži měl tahle potrubíčka bez nafty a není v moci startéru, aby následně motor nastartoval. Jediné řešení jak nastartovat, je buď do sání vstříknout nějakou sračku (ve spreji pro zimní starty - jsou to ale prdy pro kliku) a nebo auto roztáhnout!!!! Palivo od čerpadla se totiž až k tryskám dostane jen při zvýšených otáčkách, protože vzduch v potrubí ke tryskám, funguje vůči naftě od vstř. čerpadla jako trampolína! Takže mne celkem udivuje, že Ti jednoznačně řekli, že je to porucha el. jednotky na čerpadle. Jen tak z voleje! ?:!: Na druhou stranu 1000,- kč za zalití palivového filtru naftou a roztažení není nic oproti 12ti litrům za "nějakou" jimi diagnostikovanou závadu na čerpadle. I když, mohu se mýlit! |
dawe | ahojte chlapci tak ja zase shanim motor bez komponentu pac ostatni mam novy nebo repasovany ale porad neco s motorem nevite o nejakym?mam x17dtl |
Tomas K. | Mám Astru G r.v. 99 1,7TD 50kW a stalose mi to samý - náhlá smrt vstøikovacího èerpadla. Prý se to u tìchto motorù stává dost èasto. Nemáte nìkdo kontakt, kde by se použitelné vstøikovací èerpadlo dalo sehnat? Samozøejmì NEpotøebuji nové (= cca 50 - 60 000,-) a ani kontakt na Opel Servis Díky moc |