• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka :: Re: Automat vymena
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Bruch
Odeslal: Thursday 30 August 2007 - 18:00:33
Mam 2.5td automato a potreboval bych vymenit prevodovku a rozvodovku zadni napravy.Nevi nekdo jestli to pasuje i benzinovych modelu.Diky
Poslední odpovědi
Bruch
Odeslal: Sunday 02 September 2007 - 21:41:05

Diferak zkontroluju,huci jen kdyz pridavam plyn.Prokluz neni ten hlavni,kdyz se prevodovka zahreje,tak z jednicky radi primo trojku a skoci tam az pri 2500ot. Mozna je problem to,ze tam ma byt ctyr kvalt a ne peti.Puvodne to mel borec co ma opel vrakac a nacpal tam snad dily asi ze ctyr aut,tak to ma kuzi v elektrice s pameti a same dalsi srandy,ale jak tam mam neco menit tak jsem z toho uplne nemocny.
sowwwa
Odeslal: Sunday 02 September 2007 - 00:06:42

Jestli tam mas petikvalt, tak budes muset vymenit vic nez jen prevodovku. Urcite ridici jednotku a taky asi nejakou kabelaz. Divim se, ze to tam vubec nekdo dokazal zapojit. Ale jestli je problem v prokluzu, mozna by stacilo dat tam novy menic. V samotne prevodovce by nic prokluzovat nemelo, to by neprezila vic jak par km. Jinak ten diferak mi hucel taky, ale stacilo do nej nalit olej a prestal
Legend
Odeslal: Saturday 01 September 2007 - 15:59:22

Pokud ti opravdu hučí diferák a ne jen ložisko zadního kola, tak ti ho mohu nabídnout, mám ho navíc z rozebraného auta. Co se týká převodovky, tak tu máš z motoru 2.5DTi model 2001-2003, nikde jinde 5Q nebyly. Záměnnost 2.5TD - 2.5V6 bohužel nevím.
Bruch
Odeslal: Saturday 01 September 2007 - 15:26:56

Moje TD je r.v.95 a mam tam peti rychlostni prevodovku a myslim ze nebude z TD,v te dobe se montovaly jen ctyr rychlostni a taky je to pekna skladacka.Kdyz jedu do predu,tak to neni takove hrozne,ale jak chci couvat tak je to pekny narez.Rozjedu se,ale sousedi se na me moc pekne nedivaji,jak jim pod oknama zahuci TD.Diferak chce taky vymenit,jak jedu tak asi 100km/h tak taky nevydava nejake krasne zvoucky.Tak mi jen napiste menit z V6 a nebo se na to mam vypr...
Legend
Odeslal: Saturday 01 September 2007 - 09:03:32

On ten rozdíl v krouťáku moc není, TD má asi 250Nm a 2.5V6 kolem 230. navíc 2.5TD a 2.5V6 má katalogově shodný setrvačník. Spíš se budou lišit převody v převodovce a možná i diferák.
sowwwa
Odeslal: Friday 31 August 2007 - 23:42:23

JardaB: Jasne, vlastnosti bude mit jine, ale verim ze by se s tim jezdit dalo. Ja napriklad mam na aute menic uz davno po zivotnosti, na volnobeh vpodstate vubec nejede, kdyz dam v kopci D tak couva. I tak se da s autem normalne jezdit, je to spis problem komfortu. Bohuzel zatim nebyl cas shanet menic novy.
JardaB
Odeslal: Friday 31 August 2007 - 20:17:31

Ten menic verim ze bude jiny, musi prenaset vetsi kroutak, ten benzinovy by mel IMHO vetsi skluz a ztraty.
bruch
Odeslal: Friday 31 August 2007 - 20:08:59

Dekuju za radu,muzu mit za celkem slusne penize celou 2.5 v6 tak to tam zkusim hodit,kdyby jste meli nejake dalsi napady tak vse uvitam.Zatim dik
sowwwa
Odeslal: Friday 31 August 2007 - 00:52:11

Prevodoka tam pujde jakakoliv AR25 nebo AR35, jine se do Omegy B nedavaly. Prevody jsou stejne, konektory a upevneni taky, rozdil je akorat v zivotnosti. AR35 se davaly do 3-litru a vydrzi vic. Menic (je nasazeny na prevodovce zvenku, tam kde je u manualu spojka) se pry musi pouzit ze stejneho motoru - to nemuzu potvrdit, nikdy jsem nezkousel tam dat jiny, myslim ze by se zas tak moc nestalo. Diferencial bude mit asi rozdilny staly prevod podle typu motoru, zalezi na tobe jestli ti to vadi nebo ne. Prevodovce to vadit nebude, ta meri pouze otacky na vstupu (klika) a na vystupu (kardan).

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0834 sec,0.0556 z toho dotazů.