Témata příspěvků | |
Peter | Ahojte, prosím o radu s radením rýchlostí na VEBE 2,0 benzín. Ráno keď idem do práce a auto stojí celú noc na zaradenej spiatočke jednotku zaradím v pohode, nie je s tým žiadny problém. No cestou do práce na križovatkách ide jednotka zaradiť veľmi ťažko (musím ju tam tlačiť dosť silou aby zaskočila) - preto chcem poprosiť o akýkoľvek typ, čo je nutné zkontrolovať, resp. premazať aby problém zmizol. Ostatné rýchlostné stupne sú OK. |
Poslední odpovědi | |
Martas_ | U S120 pomahalo napred zaradit 2 a pak teprve jednicku. Sice to neni reseni ale pokud by tohle pomohlo nema cenu delat serizeni "kulisy" razeni. |
Yper | Jednička a zpátečka (podle mé dcery -dozadovačka), jsou rychlosti, které jsou na tom stejně. Obě bez synchronů. Pokud jde špatně zařadit jednotka, doporučuje se pustit spojku a znovu vymáčknout a zařadit. Totožný postup platí i v případě zpátečky. Pokud tedy máš zařazenou zpátečku a ty ji vyřadíš, tak jednotku zařadíš lehce. Také si myslím, že pokud onu zpátečku po nočním stání chceš vyřadit, tak musíš i při sešláplém spojkovém pedálu pořádně zapáčit. Jako první krok ti doporučuji sehnat si knihu "Jak na to" od pana Etzolda, který popisuje vše o Vectrách. Nebo alespoň příslušnou pasáž, týkající se seřízení řadící kulisy. Já to už dělal, ale nepamatuji si to - není to nic náročného, ale chce se to trochu orientovat v tom popsaném postupu. Pokud se to nezlepší, tak zkus odvzdušnit spojkový pedál - zkontroluj jeho rovinu s pedálem brzdy. Dále by spojka neměla zabírat skokově, ale plynule, takže pokud to tak není, tak už můžeš mít poškozen přítlačák, kdy při vyšlápnutí spojky nedochází k tzv. vystavení přítlačného kotouče po celém obvodu. |