• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka :: Re: Neutrál
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Neutral...
Odeslal: Sunday 04 November 2007 - 21:51:44
Tos je to tu uplne nove, nebo komplet smazane? Kazdopadne se mi to libi, pac jsem zrovna hledal do jakeho vlakna to napisu, no A muzu si zalozit vlastni _; ?lola

Muj incident je asi takovy:
Sednu do auta, stojim na rovince, seslapnu spojku nastartuju... zarazeny je neutral...
kdyz ted pustim spojku, auto se rozjede, ne jako rozjede, ale je citit sila ktera s autem nepatrne pohybuje dopredu... na otackach je videt ze trosku klesnou.

nejprve sem si myslel ze to je tim ze je to studene a kdesi cosi, v noci uz je zima, ale pak jsem cely den jezdil klasicky nejakych +/- 100km a vecer na rovince jsem to zkusil znova a... popojizdi dopredu i se zahratym motorem... &|

Beru to tak, ze je to asi to, co motoru pomaha aby mi pri cekani na krizovatce shodil otacky a zdechnul. A mozna je shodou nahod nebo se tam dole pod nohama neco stalo, ale zkousel jsem kolik se z toho da vytlacit na zpatecku (clovek nikdy nevi kdy se mu to muze hodit) az zasmrdela a zakourila spojka no a od te doby je cely vyse popisovany efekt mensi a na krizovatkach uz to ani nezdecha ani moc nekolisaj otacky...
Tos tak ja nevim, to je nekdy horsi jak s zenskou
Poslední odpovědi
undy
Odeslal: Monday 05 November 2007 - 10:25:11

ndefo píše niečo o spojke,tá asi v automate nebude,že?
Yper
Odeslal: Monday 05 November 2007 - 09:07:55

Origo olej je červený. Je do automatických převodovek a do serv posilovačů řízení.
Jo a ještě něco, výpustný šroub asi nenajdeš, ale na spodku je plechové víčko, které budeš muset demontovat a tudy olej vypustit. Nový olej nadávkuješ např. zubovým čerpdlem z ostřikovače skel přes kontrolní otvor, nebo velikou injekční stříkačkou - na proplach uší.
Legend
Odeslal: Monday 05 November 2007 - 08:00:08

Nejdůležitější je tam nalít olej do automatické převodovky, protože jestli tam dáš obyčejný převodový (je dost možné že ho tam máš od munulého majitele), tak se převodovka po nějakém čase zadře. Tam jsou totiž uvnitř některé ložiska se simerinkem a obyčejný olej se do nich nedostane. Takže až vypustíš olej, hned zjistíš jaký tam byl.
ndefo
Odeslal: Sunday 04 November 2007 - 23:42:28

jop nenapsal jsem... X20XEV OB rv96

ANO DEKUJI _;
konecne nekdo kdo napsal abych to vymenil, ze vsech stran se na mne hrnou slova typu, tam se olej nemeni, to je navzdycky, to je dobre, to vydrzi...
kurna logicky je to provozni hmota a ta ma snad nejake vlastnosti, kdyby se na to pusobeni mechanicke ani tepelne nevztahovalo, asi by nam to nelili do aut ale zabavila by to NASA

akorat teda jeste by bylo fajn zjistit kudy se tam dostat
Jerry
Odeslal: Sunday 04 November 2007 - 22:41:43

Nevím jak staré to auto je, ale podle toho co píšeš bych nějak (něčím nebo kým) vyndal tu homogenní hmotu podobající se 50 let starě vazelíně z převodovky a pak bych to zkoušel dál (
ndefo
Odeslal: Sunday 04 November 2007 - 21:53:12

smarjaaa.... nazev je Netral ja jsem ndefo __; __;
sorry preklik

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0692 sec,0.0157 z toho dotazů.