• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v :: Re: OMEGA-trocha historie
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
qpc
Odeslal: Tuesday 26 February 2008 - 21:28:40
na začátku září roku 1986 se k prodejcum OPEL dostal nový model Omega A ve verzi s katylyzátorem i bez.Na výběr byly motory 1.8/85kw, 1.8/60kw , 2.0i 90kw , 2.0i 85kw a vznětové 2.3D/54kw a 2.3TD 74kw.Auto s prodávalo ve verzi sedan i kombi.
Po krátké provozní době se dostavily nedostatky,to jest nízká protikorozní úprava,poddimenzovaný podvozek,trhající se rozvodový řemen.Spolehnutí nebylo ani na motory TD dodávané firmou BMW,u těch praskaly hlyvy válců.Neméně časté byly poruchy kompresoru klimatizace a zvětšující se vůle v řízení a vůle čepů v přední nápravě.

02/1987 se v nabídce objevuje motor 3.0i/130kw.
08/1988 přichází motor 2.4i/85kw a 3.0i kat /130kw.
10/1989 je to motor 3.0i 24V se 150kw
10/1990 mírnej facelift a šestiválec 2.6i se 110kw
12/1990 seobjevuje rarita v podobě Omega lotus s biturbo motorem 3.6 o výkonu 277kw,cena 120 000marek byla dvojnásobkem ceny modelu 3.0i 24v.


od roku 1994 měsíce březen přichází nová řada Omega B ve verzi sedan i kombi.Motory: 2.0i/85kw, 2.0i 16v/100kw ,2.5i V6/125kw , 3.0 V6/155kw a 2.5TD/96kw.
Zcela přepracovaná Omega druhé generace s moderní technikou měla být konkurencí Mercedesu třídy E za poloviční cenu.jenže vznikla v době extrémní honby OPELu za nižšími výrobními náklady a tak hlavně u vozů z prvních třech let výroby jsou méně kvalitní laky,špatná protikorozní úprava a nevalné zpracování.Opět se dostavily problémy s nětěsnostmi oleje,klimatizace a dimenzovánim náprav.Výfuková soustava vykazuje jen podprůměrnou životnost.
09/1994 ,elektronický imobiliser,zvýšená přední kapota,účinnější klima a vychytání el.šíbru..
09/1995 čidlo slunečního záření,autom.klima,lepší odhlučnění..
05/1997 vrcholná výbava MV6 s navi systémem Carin II
09/1997 boční airbagy v sedanu,nová středová konzola,xenonová světla
12/1997první vznětový 2.0DTI/74kw
09/1999facelift karoserie,jiná palubka,motor 2.2i 16V/106kw,záruka na rez je 10let
06/2000nově 2.6 V6/132kw a 2.2.DTi/88kw
11/2000u modelů s motory V6 v základu chlazené přední i zadní kotouče.Výkon 3.2 V6 vzrostl na 160kw
06/2001 nový 2.5.DTi/110kw ,ale opět nakupován u BMW
09/2003 ukončení výroby bez přímého nástupce..



Poslední odpovědi
vrgadaa
Odeslal: Sunday 22 March 2009 - 11:42:54

uz to tu bylo, ale lepe historie OA a OB nikde zpracovana neni
Odkaz
qpc
Odeslal: Saturday 21 March 2009 - 22:16:32

citace:

06/2000nově 2.6 V6/132kw a 2.2.DTi/88kw

12/1997první vznětový 2.0DTI/74kw
qpc
Odeslal: Saturday 21 March 2009 - 22:13:59

každá aktualůizace vítána ,děkuji
freez
Odeslal: Saturday 21 March 2009 - 18:56:38

Myslím, že v prvním příspěvku a ani jinde se nezmiňují ty dva naftové 2.0 a ani 2.2. ten 2,5 dti 110 kw v prvním příspěvku napsaný je.
WISAStar
Odeslal: Saturday 21 March 2009 - 00:04:00

freez napsal ...

Klucí ne že bych se o tu OmeguB tolik zajímal, ale nechyběj vám tam nahoře nějaký motory ?






Jake? ale v tedle tabulce chybi posledni moturek 2.5 DTi
freez
Odeslal: Friday 20 March 2009 - 18:00:20

Klucí ne že bych se o tu OmeguB tolik zajímal, ale nechyběj vám tam nahoře nějaký motory ?



vrgadaa
Odeslal: Sunday 04 January 2009 - 17:53:28

2qpc:
nejlepe odpovidat s rocnim zpozdenim,
...
2,4i opravdu mela 92kW pri 4800ot/min a maximalni kroutak 195Nm uz pri 2400ot/min s katalyzatorem, to nemam vycteny, to auto jsem vlastnil a kupodivu stale jezdi. Bez katalyzatoru se tato motorizace vubec nedelala. Dovezeno ze Svycarska, rok vyroby 1989, plna vybava krome klimatizace a kuze. Tj. vyhrivany sedacky, naklapeci volant, sibr, palubni pocitac, vsechna okynka i zrcatka v elektrice, dofukovaci zadni tlumice (samosvor jsem nemel, ale kolega v teto motorizaci jo). A to prosim v dobe, kdy jsme vyrabeli favorita
...
rad na to auto vzpominam a je mi lito, ze jsem hod dal tenkrat pryc...
freez
Odeslal: Saturday 03 January 2009 - 13:16:10

qpc napsal ...

Freezi,toto vlákno se má týkat historie OMEGY a věcí okolo,je škoda,že se tady jen plká jako na ,,chatu,, Nechceš to smáznout? Zbytečně to zabírá místo..


Promazáno na přání zakladatele vlákna
mirek
Odeslal: Thursday 28 February 2008 - 00:26:41

[quote]
Pěkný článek _;
Jen mi tam nesedí několik údajů. Motor 2.2 16V byl od 10/2000.......


Musím oponovat, údaj v úvodu je pravdivý. Měl jsem tu čest vlastnit 2,2 16V s rokem výroby 1999. Ale jinak z mého pohledu motor nic moc.
Každopádně pěkně provedená historie Omeg.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0552 sec,0.0196 z toho dotazů.