Témata příspěvků | |
gekk | Zdravím ve spolek, připojil jsem svou VeB na diagnostiku (O-Tech2) a vše bylo bez chyby - kromě 2 respektive 3 chyb které zahlásila aut.klima. Bohužel nikde nemůžu sehnat popis chyb, ač jsem stáhl několik verzi O-Tech2. Po prvním připojení po koupi to byly chyby 23, 26 a 55, chyby jsem vymazal a cca po týdnu opět připojil diag. - objevily se chyby pouze 26 a 55 ... můžete někdo poradit o co by se mohlo jednat ? |
Poslední odpovědi | |
Anonymní | podle mě je to tak krabička v pravo vedle plynoveho pedálu mělo by to být k regulaci rychlosti ventilatoru a je to dost velke podle mě to bude ono řeším teď stejná problém |
gekk | Takže zatím to vypadá že se to vyléčilo opravdu výměnou baterie ... |
VGT | gekk napsal ... 23 Jégmentesítő terelőmotor feszültség alacsony ....feszültség alacsony - "nízké napětí" ( njn. ale kde ) 55 Cserélje az elektromos vezérlő-egységet ....az elektromos - "ten elektrický" 23... nízké napětí kde? = na odmrazovacím derivačním motoru 55... vyměnit ten elektrický ovládací agregát |
Tomin | Ja mam za to ze digiklima je proste ta elektronika primo u tech displeju. Zadna dalsi krabicka zvlast. |
Martas | pepik napsal ... Nevim toho moc o autoelektrice, ale co jsem prolez tak fyzicky je přítomná jen jedna jednotka.. Tak to te zklamu, ale ridicich jednotek je ve VeBe cela rada. ECU - (podle typu motoru, treba ja ji mam v motorovem prostoru), u X20XEV ma dokonce dva konektory Airbag - diagnostrickeho konektoru pred rucni brzdou ABS - soucast ABS a jeste kombinovana s TC a dalsimi systemy Automaticka klima - ta bohuzel nevim kde je Tempomat - soucasti toho zarizeni A jsou tam i dalsi i kdyz nektere budou soucasti ECU, kazdopadne Digiklima ma svoji vlastni, je oznacena U28 ale kde je instalovana neni nikde uvedeno. Ja osobne mam "neco" do ceho vedou pomerne velke osazene konektory na obou podbezich pod palubkou. |
pepik | Nevim toho moc o autoelektrice, ale co jsem prolez tak fyzicky je přítomná jen jedna jednotka.. tedy když pominu tu pod bagem spolujezdce co kontroluje žárovky. Takže vadná ŘJ by měla být jed jedna a ta hlavní (v rohu u spolujezce) Ale pokud klima funguje jak má..tak mě zaráží ty hlášky a nerožnutá kontrolka diagnostiky. |
gekk | Tomin napsal ... To Gekk: to by me zajimalo jestli komunikuje s jednotkou ecu motoru nebo s nejakou jednotkou v palubce pro rizeni klimatizace ?:!: To netuším, ale čistě dedukcí by se dalo říct že nějak to komunikovat musí - minimálně s dig.ovládáním, čidlama teploty a prvkem který ovládá kompresor (nebo jeho spojku). Ještě jsem dostal tip, že by to teoreticky mohlo souviset se slabou baterií, což by taky mělo logiku - baterka dává málo šťávy, jednotka začne kravit a vybluje/zapíše si chyby - kromě chyby jednotky šlo o chyby v el.okruhu (nízké napětí), navíc chyby byly vždy při vypnutém motoru, když jsem to zkoušel na nastartovaném, tak po předchozím smazání už neobjevily - až zase když jsem to chcípl tak po nějaké době. Je fakt, že ta baterka už toho asi měla za sebou dost, bylo to cítit i při startování jak to mělo co dělat aby to s motorem pohlo. Takže jsem ji vyměnil (drív nebo později by to stejně přišlo) a uvidím co to udělá ... |
Martas | Tomin napsal ... To Martas: myslis ze kdyby byl spatnej kabel, ze by se to napojilo na jednotku=prosla by inicializace, poslalo by to povel do ecu, pak prijimalo data z ecu, softwaru by VYSLO KONTROLNI CISLO (protoze jinak ty data zahodi a pozada o ne znova) a pritom by to vypsalo nesmysly ? To si neumim vysvetlit. Netusim a ani nevim jak to funguje, jsem prosty uzivatel, ale co vim, tak vsechny ty "volne siritelne" verze TECH 2 jsou ciste SW, ty kody jsou ulozeny v textaku a lze je vicemene libovolne editovat. Ja osobne tu diagnostiku mam predevsim pro cteni live dat z ABCom (lecos vypovi) a pripadnemu smazani svitici kontrolky, ale pokud mam pochybnost nebo me tenhle TECH 2 hodi neznamy kod chyby stejne to resim HW diagnostikou. |
Tomin | To Gekk: to by me zajimalo jestli komunikuje s jednotkou ecu motoru nebo s nejakou jednotkou v palubce pro rizeni klimatizace ?:!: To Martas: myslis ze kdyby byl spatnej kabel, ze by se to napojilo na jednotku=prosla by inicializace, poslalo by to povel do ecu, pak prijimalo data z ecu, softwaru by VYSLO KONTROLNI CISLO (protoze jinak ty data zahodi a pozada o ne znova) a pritom by to vypsalo nesmysly ? To si neumim vysvetlit. |