Témata příspěvků | |
Anonymní | Dobry vecer. Dneska pri jizde z prace se mi stalo totok: Nejprve se rozsvitila kontrolka motoru pak abs a airbagu, vypozoroval jsem ze je to v zavyslosti na otackach motoru prze pokud motor nejde do otacek tak kontrolky nesviti a pokud jse zpet zotacek a volnobeh tak kontrolky postupne zhasinaji. Dale jeste pri vyzsich otackach motoru vice sviti podsviceni budiku displaye atd. Auto jede jinak normalne Mam 1996 omegu B caravan 2,5 V6 benzin. Myslite ze je to zavada regulatoru napeti u alternatoru? predem dekuji za tipy Jirka |
Poslední odpovědi | |
Kuba | Zdravím. mám trochu podobný problém. Občas se mi rozsvítí kontrolka ABS, někdy i airbag, ručičky na budících spadnou a pak se chvějí dole, přestane hrát rádio, přestane jít větrák. Stane se mi to po přejezdu nerovnosti, jakoby se někde uvolnil nějaký kontakt. Trvá to chviličku, maximálně sekundu, dvě, pak se všecko vrátí k normálu. Omega C, 2.2 benzín. |
Anonymní | tak ted jsme to s kolegou zmerili a na volnobeh 16V ajaj __; takze auto odstavuju a budu jezdit camarem |
Yper | Pokud se nezařídíš podle Marťasovy rady, tak pak budeš řešit mnohem větší škody, jako vypálený stabilizátor napětí na tištěném spoji zezadu palubky a bůhví co ještě. |
Martas | S nejvetsi pravdepodobnosti ANO, pokud by ti jeste prestaly ukazovat "budiky" bylo by to 100%. Zmer dobijeni - pokud to bude vic jak 14,5V auto okmazite odstav a nech prohlednout/opravit Alternator (reulator a diodovy mustek jsou obvykle jeho byt demontovatelnou soucasti). Pokud uz to auto ma neco za sebou jako ze ma tak ho nech rovnou zrepasovat (loziska, uhliky atd ....) |