• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra ostatní :: Re: problem s chladiacou kvapalinou
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
peter63
Odeslal: Friday 11 July 2008 - 08:34:55
Chcel by som poprosit o radu. Straca sa mi voda v chladici. Kazdy den dolievam asi pol litra. Automechanik mi povedal, ze to bude prasknuty radiator topeni alebo tesnenie pod hlavou. Olej sa mi strati asi 2-3dcl na 3000km. Auto topi mizerne a obcas sa pri zapnuti topeni pekne zamlzi. Radiator vsak netecie resp nie do auta, chladic aj ostatne trubky sme skontrolovali, su suche. Vdaka za kazdy tip.
Vectra A, 1,8i, rv 95
Poslední odpovědi
Insan!ty
Odeslal: Saturday 01 November 2008 - 23:32:40

!!(a)
Petr
Odeslal: Friday 31 October 2008 - 13:05:58

Ahoj mám podobný problém se zatýkáním do Vectry 1,6 16V,r.v. 96, ale jen v zimě když je pod nulou.V létě může být slejvák jaký chce ale v autě je sucho.Jakmile začne trochu mrznout začne se mi mlžit čelní sklo (zevnitř) a u řidiče pod kobercem se udělá louže.(Koberce mám gumový ne textilní).Ještě jsem nezkoušel ochutnat vodu, jestli je sladká nebo jiná.Nevíš náhodou čím by to mohlo být??Jestli by jsi mohl písni mi na mail, to možná bude jednodušší. Díky moc Petr Email
peter63
Odeslal: Friday 11 July 2008 - 14:08:20

Pod kobercami je sucho, kontroloval som. Nadrzka je natlakovana, otvaral som ju uz niekolko krat. Po prijazde je vody dost resp je natlakovana tak, ze je po rysku aj vyssie. Ked to kontrolujem po niekolkych hodinach az motor vychladne, tak je uplne na dne nadoby. Kazdy den chyba asi pol litra. Vcera som nedolial a dnes chybal liter za dva dni. Olej som pozeral, kvapka vody na mierke nebola. Ostatne veci pozriem, vdaka za radu.
Yper
Odeslal: Friday 11 July 2008 - 09:05:08

A co koberečky v interiéru - sahali jste pod ně na tu tlumící vrstvu - zda není mokrá a případně se sladkou chutí - od přidávaného antifreezu do chladícího okruhu.
Až přijedeš domů autem, tak ještě zkus pomalu, přes hadr, uvolnit víčko expanzní nádržky, zda je natlakovaná - aby jsi měl jakous takous jistotu, že chladící okruh je těsný.
Při natlakovaném chladícím okruhu rovněž zkontroluj zhruba za hodinu prostor pod motorem - zda nebude někde nakapáno - mokro. Pokud ano, tak nad tím místem hledej netěsnost.
Také se po dojetí podívej na tzv. trojcestný ventil topení - tím se pouští voda na radiátor topení.
Pokud nikde voda pod autem nebude, tlumící vrstva pod kobercem suchá atp., tak pravděpodobně je prasklé těsnění pod hlavou.
Navíc zkus zkontrolovat i samotný olej pomocí měrky - zda se na ní neobjeví kapičky vody. Voda může pronikat nejen do spalovacího prostoru, ale i do oleje.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0924 sec,0.0312 z toho dotazů.