Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
opel omega mv6-servo? |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
walto |
| ||
Host | Moja skusenost so servom na OC 2,6: - znicoho nic (v priebehu 2 dni), tj. nie postupne, som na mieste pri volnobehu nedokayal lahko potocit volantom -pozrel som si poradnu renbau -vymenil som olej v serve A nic, to same ako pred tym: -pokym je to studene je to OK -ked sa system trochu zohreje zacne pri volnobeznych ot a malickom zatoceni volantu (ozaj len naznak zatocenia volantu), byt pocut jemne cvakanie niekde od cerpadla serva -podobne cvakanie sa ozyva aj pri vytoceni volantu do ktorejkolvek krajnej polohy Moja otazka: Je to v cerpadle serva alebo je dobre sa pred jeho rozobratim/vymenou pozriet na regulacny ventil na prevodke riadenia? Vopred dakujem za odpoved!!! | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Podle mých zkušeností je chyba přímo v čerpadle. Měl jsem podobnou závadu u svojí Omegy, která se projevovala že při běžné jízdě servo fungovalo normálně, ale problém byl, když jsem jel v patrových garážích a potřeboval jsem točit plný rejd třeba během necelé vteřiny, v tu chvíli servo nestíhalo a rval jsem to velkou silou ručně. Vyměnil jsem servopumpu a problém je pryč. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
walto |
| ||
Host | Nazdar Legende! Dakujem Ti za reakciu! Asi budes mat pravdu. Myslis, ze to cerpadlo dokazem aj na motore s klimou vymontovat sam? Oplacke montazne postupy totiz hovoria o tom, ze pre demontaz servocerpadla je potrebne vymontovat kompresor klimy. Nemsa nejaky demontazno-montazny postup? | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Vyndavat klima kompresor je zbytečně složité a zbytečné. Já servo pumpu měním horem, tzn. odmontuju kolena sání a celé sání mezi motorem a chladičem vyndám, tím vznikne docela dobrý přístup. Pak odmontuju řemenici serva (3 šrouby) a řemen a v tuhle chvíli už jsou přístupné všechny 4 šrouby, které stačí vyšroubovat, aby šla servopumpa vyndat. Potom už stačí odpojit 2 hadice od pumpy, jedna je přímo na pumpě - 16mm šestihran a druhou je lepší odpojit až u nádobky a vyndat ven i s pumpou. Vyndat a vrátit pumpu je zhruba na hodinu.. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Jakke-mv6 |
| ||
Host | čáu jakym stylem to servo vyndat ? vyklapat nebo jak ? protože mám ty pšrouby zepřčedu vyndaný a to servo se ani nehne , teda jestli eště neni nějakje šroub někde ukrytej | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | To jde normálně rukou, odšrouboval jsi i ten pomocný plechový držák, na který drží klima hadici? Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Jakke-mv6 |
| ||
Host | Jo všechny 4 šrouby co na mě koukali pod řemenici sem sundal , | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |