Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
O kolko vas klame palubny pocitac? |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
csala j. |
| ||
Host | Caute vsetci. Je vseobecne zname, ze udaj palubneho pocitaca o priemernej spotrebe nemusi byt ani zdaleka spravny. Aj ten moj klame. Taktiez viem, ze raz za cas je dobre skorigovat palubny pocitac softwarovo. Uz to niekto z vas robil? Co je k tomu potrebne, staci nejaky kabel a software do notebooku, alebo len servis? Klame to aj v pocte najazdenych km - mam cca o 3% vacsie pneu. Takze dobre by bolo nastavit aj velkost pneu. A hlavne klame v mnozstve spotrebovaneho paliva a tym padom o priemernej spotrebe. Diky. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Jde to nastavit jedině v Opelu na tech2. Nejdřív ale ověř, jestli máš správný index displaye, to se provede tak, že zapneš zapalování a podržíš současně zmáčknuté tlačítka R a S na páčce stěračů. Po pár vteřinách se ukáže na displayi index - trojmístné číslo, verze sotfware - 1 nebo 2 místné číslo a počet signálů ABS na km jízdy - 5 místné číslo. Tak pak napiš co ti to napsalo a jaký máš typ motoru. Toto neplatí pro barevný display, jinak to jde u všech palubních PC. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Palubni pocitac vypocitava prumernou spotrebu (bez vynulovani) podle nejakeho poctu ujetych kilometru (neke se udava az 2000km), nicmene ja si dlouhodobe vedu statistiku o prumerne spotrebe (tankuju zasadne plnou nadrz resp. do vypnuti tankovaci pistole) a rozdil mezi vypoctenou spotrebou a spotrebou udavanou palubnim PC je v radu desetin (nikdy vice nez 0,5l) coz lze i pricist na vrub toho ze rozdil mezi plnou a plnou u ruznych pump muze byt treba i 2l. Z meho pohledu nevidim zadny zasadni rozdil a co se kalibrace tyce viz. predchozi prispevek od Legenda. | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Já mám origo kola a stejně PC kecá o cca 1,5 litru Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Lhex |
| ||
Host | já mám vyzkoušený, na různých autech, že nejvíc to kecá, když se ta spotřeba rychle a často mění tzn. jízdy brzda - plný plyn, potom se údaj PC a skutečnost nejvíc liší. Při ustálené jízdě po dálnici pokud mi omega ukazuje 6,5 tak to tak ve skutečnosti opravdu je. : | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | mě to fachá Ok,jestli to kecá,tak max o 0,1l/100 Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | No ona ta nepresnost u starsich dieselu (za ktery lze myslim motor od BMW povazovat), ktere nemaji nic moc elektroniku souvisejci se vstrikovanim paliva muze byt zpusobena prave tim, ze nelze nijak zvlast presne "merit" skutecne mnozstvi spotrebovaneho paliva ... | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Martas napsal ... No ona ta nepresnost u starsich dieselu (za ktery lze myslim motor od BMW povazovat), ktere nemaji nic moc elektroniku souvisejci se vstrikovanim paliva muze byt zpusobena prave tim, ze nelze nijak zvlast presne "merit" skutecne mnozstvi spotrebovaneho paliva ... No já myslím že zrovna tenhle diesel už má elektriky víc než zdrávo Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | Jezím s tím už 2,5 roku myslím že to měří poměrně přesně. Už se mi stalo, že jsem tankoval při dojezdu 7km a při tantování to souhlasilo. Chtěl jsem to zkusit vyjet do mrtě na kanystr, ale mám strach kvůli bordelu v nádrži a případnému zavzdušnění. Neměl by to být ale problém. I když při dojezdu 7km tam toho paliva asi opravdu moc nebylo. Jinak k těm motorům od BMW. Jestli najdu odkaz tak ho pošlu. Opel vzal motory (alesoň ten co mám já) od BMW jen jako holý motor a kompletně ho přeboural. Tyhle motory údajně totiž BMW vůbec v comonreilu nedělal. Tak že je to v podststatě motor od Opla. A že to je elektronikou nabouchaný tak to teda je až moc Jestli je rozměr kol (na průměr) jiný tak ti to bude kecat vždycky !!! !_; [ Upraveno Thursday 11 September 2008 - 22:10:28 ] Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | JOBe a Jerry ale vy máte každej ten motor jinej, mezi X a Y je generační rozdíl. Nic ve zlým JOBe ale X je dnes podle mě fakt už starej diesel (14 let - možná i víc) kde moc elektroniky na dnešní poměry fakt není narozdíl od Jerryho Ypsilonky (7 let). [ Upraveno Thursday 11 September 2008 - 22:45:17 ] Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |