Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
evidenční kontrola a kola |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak to je asi ruzne, u me vadil i neodpovidajici pocet sedadel, gumy zkoumali taky.... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Csala |
| ||
Host | Duron napsal ... Legend napsal ... Já mám: 195/65R15 205/65R15 225/55R16 235/45R17 to platí pro OC 2000-2001, u modelu 97 to bude to samý akorát bez těch 17" No tak krom těch 17ctek to sedí, akorát já mám 225/50 R16" což moc nevychází, to by byl jinej průměr kol, no prostě nepořádek ;( Jinak díky za reakci Ja mam v technicaku uvedeny zakladny rozmer 195/65/R15. Alternativny rozmer mam 205//65/R15 (vacsi priemer o 2%) a 225/55/R16 (vacsi priemer o 3%). Tvoj alternativny rozmer v technicaku je 225/50/R16 co je o 0,5% mensi priemer oproti zakladnemu 195/65/R15. Tvoj rozmer na aute 205/55/R16 je o 0,4% mensi oproti zakladnemu 195/65/R15. Odkaz Taktiez je dolezity index zatazitelnosti a rychlostny index uvedeny v technicaku. Na pneu na aute musi byt zhodny alebo vyssi. Ja sa tiez chystam pouzit pneu 205/55/R16 ale v technicaku ich zapisane nemam | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Ta tolerance na velikosti pneu je 3% a tak jsou vlastně všechny ty alternativy správně. Jinak mě na evidenci také kontroloval kola jestli sedí s tím co je v TP. Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Pozor na dovozy ze zahranici. Na prvni STK kde vyplnuji udaje do TP tam jsou schopni napsat to co na aute aktualne je obuto bez ohledu na to, co tam ma nebo nema byt. Ja mel kdysi na Escortu v TP zapsany kola 155/65 R13, protoze ten kdo to privez tam na STK dal kola z Fiesty protoze mela novy gumy. | ||
| |||
D.J. |
| ||
Host | Jo ouředník je pán. Už jsem viděl i takovou zhovadilost, že borec dával na Escorta gumy 195/65R15. Když jsem se ho ptal, proč tam dává takové balóny, když staré má obuté 195/55R15, tak mi ukázal velký TP, kde měl jako jedinou variantu obutí uvedené opravdu 195/65R15. Úředníček se holt asi překlepl, taky to auto vypadalo děsně, ale papír je papír a STK byla ok. Stejně tak jsem nedávno koupil Omegu A dovezenou z Němec a s čerstvýma papírama a až doma koukám, že mám podle dokladů pohon předních kol. Buď byl ten úředník debil a nebyl schopný si přeložit takovou triviální věc z německého TP, nebo byl jen líný přepnout si v počítači kolonku, nevím... Jsem zvědavý, co z toho bude až pojedu na první STK. Soudný technik to snad pochopí a s blbem stejně nic nesvedu. | ||
| |||
Csala |
| ||
Host | Preklepy v TP je asi bezna zalezitost. 16´´ pneu na 15´´ rafky __; | ||
| |||
Pája |
| ||
Pája Uživatel #646 Registrován: Thursday 16 March 2006 - 13:03:59Příspěvků: 168 | Anonymní napsal ... Brenky napsal ... No...tak to slyším poprvé....proč by Ti měli koukat při evidenčce na kola? Evidenčka je jen porovnání VIN kastle s papíry a kontrola motoru, jestli je tam stejný typ. A pokud budeš dělat celou STK, tak by to mohli "přehlédnout". Zas takový rozdíl to není. Být Tebou, tak to momentálně neřeším...nemá to smysl. BTW, existuje způsob jak to do VTP dostat _; Já takhle nechal zapsat 18ky na omegu B. A jak?? Jinak kola kontrolovat můžou. Páč je tam formulace, že evidenční kontrola je kontrola údajů v TP se skutečnýmy údaji na vozidle. Takže ti můžou kontrolovat všechny údaje, což rozměry kol jsou. Nekontrolují pouze stav vozidla. I když třeba za sjeté gumy ti asi nadávat budou, ale evidenční kontrolou projdeš. Přesně tak, kontrolovat můžou (možná i musí) všechny údaje co jsou uvedený v TP. Já tam přijel s nově koupeným šrotem KADETT 2.0 GSi a první, co mi bylo řečeno, "už to vidím..." technik vzal metr a po nahlédnutí do TP mi oznámi "..jo, o 7 cm nížší než má být..." a v protokolu je napsáno, nesedí výška dle TP.. ^au Tak mi nezbývá nic jinýho, než někde sehnat standartní podvozek na GSi a na evidenci znovu..... __; 1. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE 2. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE 3. Opel KADETT 2.0 GSi -C20NE 4. Mercedes-Benz V 230 TD | ||
| |||
Duron |
| ||
Host | Pája napsal ... Anonymní napsal ... Brenky napsal ... No...tak to slyším poprvé....proč by Ti měli koukat při evidenčce na kola? Evidenčka je jen porovnání VIN kastle s papíry a kontrola motoru, jestli je tam stejný typ. A pokud budeš dělat celou STK, tak by to mohli "přehlédnout". Zas takový rozdíl to není. Být Tebou, tak to momentálně neřeším...nemá to smysl. BTW, existuje způsob jak to do VTP dostat _; Já takhle nechal zapsat 18ky na omegu B. A jak?? Jinak kola kontrolovat můžou. Páč je tam formulace, že evidenční kontrola je kontrola údajů v TP se skutečnýmy údaji na vozidle. Takže ti můžou kontrolovat všechny údaje, což rozměry kol jsou. Nekontrolují pouze stav vozidla. I když třeba za sjeté gumy ti asi nadávat budou, ale evidenční kontrolou projdeš. Přesně tak, kontrolovat můžou (možná i musí) všechny údaje co jsou uvedený v TP. Já tam přijel s nově koupeným šrotem KADETT 2.0 GSi a první, co mi bylo řečeno, "už to vidím..." technik vzal metr a po nahlédnutí do TP mi oznámi "..jo, o 7 cm nížší než má být..." a v protokolu je napsáno, nesedí výška dle TP.. ^au Tak mi nezbývá nic jinýho, než někde sehnat standartní podvozek na GSi a na evidenci znovu..... __; Ty jo tak to by mě ani vesnu nenapadlo, že i tohle můžou měřit Tak to už je fakt moc ;( | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |