• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
celková oprava vozu??
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
weni
Saturday 08 November 2008 - 06:29:26 Citovat
Host
zdravím všechny,mám dotaz.Stojím před problémem celkové opravy OB,vůz přestává postupně táhnout,žere,verdikt po kontrole v servisu-vstřikovací čerpadlo. Zároveň by prý bylo dobré vyměnit i vstřiky(vůz má najeto údajně 200.000) a prý se ještě uvidí,možná EGR,či váha vzduchu...Chci se zeptat kam až se může vyšplhat cena vč.práce,čerpadlo si mám sehnat(protože do nového nejdu,nejsu blázen)tam jsem koukal cca10-15tis za starší-víte někdo jak chodí repasované z Polska??A co ceny vstřiků? Zda se mi vůbec vyplatí investice,nebo to radši zahodit a jít do jiného,protože další náklady by ještě padly na korozi(vaření či výměna dveří,lem blatníku aj) Díky za rady a tipy.
Martas
Saturday 08 November 2008 - 07:08:21 Citovat
Host
K motoru se vyjadrovat nebudu, naftu neznam, neumim a navic z ni mam osypky _;

Ale co se kastle tyce je to tu uz mockrat diskutovano, pokud mas poskozeni ve vetsi mire tak se oprava "vyplati" jen kdyz si to delas sam, nebo to nekdo dela pro zabavu a ne na kseft. Odstrojeni je sice vetsinou zdlouhava, nicmene ne prilis narocna prace kterou si leckdo udela sam a nemusis platit za hromadu hodin. Rezave dvere se obvykle nevyplati delat vubec (v pripade ze je potreba neco vyvarovat a tedy cele i lakovat - idealni koupit stejne barevne neposkozene) a pokud se tyce ostatniho zalezi na mire poskozeni, stara znama zkusenost je, ze pokud je tam uz puchyr, je to rezavy skrz a puchyrek o prumeru jeden centimetr znamena vybrousit 10x10cm a opravit prumer 3cm. U lemu mas vnitrni a vnejsi lem a vymenit je pomerne prace. Dale musis pocitat s lakem a u lemu i s antikorozni ochranou (dnes obvykle vosk) pokud je to mozne z obou stran. Lakovani je asi jeduiny ktery at ti ho dela kdo chce (i svepomoci) tak aby za neco stalo tak na nem prilis neusetris a obecne plati ze cena za jeden dil (uz opraveny a nahrubo zakytovany) je 2500,- Kc.
weni
Saturday 08 November 2008 - 07:37:06 Citovat
Host
jj,plechařinu bych snad i nějak zvládl(mít na ni čas) jedná se mi spíš za kolik se popř dají koupit boční dveře(všechny se tváří že mi brzo ukáží jak se můžou v dolním lemu krásně rozesmát do stran) A hlavně jde o ten -pííííp- motor,o cenách dílů a práce nemám šajn,do Opla to nedám,nedoplatil bych se(zkoušel volat zda možná diagnostika-ok,vyndáme čerpadlo,vstřik.trysky,na stolici se odzkouší,a montáž zpět,pokud zrovna nebudu chtít repas od nich,cenu repase zatím nevím,a zatím jen toto celé za pouhých 7tis...za to že mi řeknou "je to rozbitý??")mám přes známého dobrého mechanika na diesely u Vrchlabí,ale to čerpadlo si musím sehnat sám,tak rady,postřehy cokoli uvítám,co se týče cen atd,
Lhex
Saturday 08 November 2008 - 07:46:45 Citovat
Host
už to tady je taky hodněkrát: nechceš radši další jinou omegu????!! (je krize - i céčkový budou za chvíli po 50tis.kč !_; )

btw: bohužel nejen blázni kupujou nový čerpadla - jinak by nebyly za ty ceny..... ?:!:
JardaB
Saturday 08 November 2008 - 08:34:50 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Dojezdit pres zimu jestli to da a hodit ze skaly, konecne se ceny ojetin dostavali na realny level a tak by to melo byt nejlevnejsi reseni, aut je vsude jak sra.ek

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JOB
Saturday 08 November 2008 - 09:13:04 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
O prázdninách jsem měnil všech 5 dveří nechal měnit lemy a komplet novej lak kromě střechy. To stálo 26 tis ze známosti. Pak jsem měnil zadní ložiska 5 tis, Motor zatím chodí jak má,jen měním filtry a olej.Bohužel ceny aut jsou takové že se ti to nevyplatí a já do toho šel pouze proto že to auto už asi dojezdím.Fe fakt že vím že se na něj mohu spolehnout protože už jsem tam postupně zrepasoval téměř vše.Mám to auto rád .Nicméně jak říkají kluci,po novém roce se budou auta rozdávat za hubičku.Takže jestli si auto opravdu nechceš nechat tak do něj už neinvestuj.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

vrgadaa
Sunday 09 November 2008 - 08:31:37 Citovat
Host
souhlas, jeste je tam opravdu hledisko-mam to auto rad, vim co jsem uz na nem vsechno pospravoval, novy stary je vzdy loterie. Ale dnes to asi opravdu nema ekonomicky smysl spravovat, ceny ojetin i novych aut pravdepodobne zamiri dolu. takze:
varianta 1:
1) posprtavuje se koroze, mozna i 30litru a stejne to uz nikdy neni ono
2) pospravuje se motor a pri trose smuly taky 30
a ze by se za 60 nedalo koupit slusnejsi auto?
...
Varianta 2:
Korozi neresit (omegy hniji hodne dlouho, jeste jsem nevidel, ze by se na silnici rozpadla vejpul) a motor nejak polepit u nejakyho znamyho automehanicara, treba se to do pri trose stesti do 15 vejde
...
A pokud se bude vybirat dalsi auto, tak hlavne stav kastle, pac to se obecne opravuje hure nez zavady na motoru a radeji benzin, pripadne LPG tuning
Martas
Sunday 09 November 2008 - 08:42:51 Citovat
Host
No tak ja bych tak uplne nesouhlasil s tim koupit jiny a jezdit s nim misto toho opravovat to puvodni. Pokud to auto nejakou dobu provozuju tak vim co mu je, co mu bylo a co jeste bude potreba udelat. Kyz koupim jinyn nevim nic a muze se rozsypat po par dnech.

Ale koupit stejny s lepsi kastli (konkretne se zdravejma dverma), ktery by klidne i nejezdilo, nebo bylo bouchly tak ze co potrebuju bude zdravy za par kaceko to zas jo ....

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1744 sec,0.1419 z toho dotazů.