Autor
|
Příspěvek
|
Dan Novák | Friday 03 April 2009 - 10:35:51 | | |
| |
|
VGT | Sunday 05 April 2009 - 10:24:57 | | |
Kolik voltů je palubní napětí -- kolik ti dobíjí alternátor? Tam by mohla být chyba, ne přímo v ECU (v řídící jednotce). |
| |
|
Anonymní | Sunday 05 April 2009 - 16:01:01 | | |
Ti mechanici změřili, že do jednotky jde standardní napětí kolem 13V... to znamená, že problém asi bude v jednotce ..... |
| |
|
VGT | Sunday 05 April 2009 - 22:05:55 | | |
No jo, co k tomu napsat? Předepsané elektrické napětí v soudobých automobilech má být většinou v rozmezí 13,8 až 14,2V, v některých modelech dokonce i přes 14,6 V. Na napětí "kolem 13 Voltů" elektronika mně známých soudobých vozů bez problémů nefunguje. |
| |
|
Daniel Novák | Tuesday 30 June 2009 - 12:07:50 | | |
Problém vyřešen - nakonec jsem musel koupit novou jednotku ;( Auto úplně přestalo startovat! |
| |
|
|