• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
výměna manuální převodovky za automat
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
tomv78
Sunday 20 September 2009 - 10:54:04 Citovat
Host
máte někdo osobní zkušenost s výměnou manuální převodovky za automat v omeze 2,5TD rok 97?Co vše je potřeba?
JardaB
Sunday 20 September 2009 - 12:34:15 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Hledej, probiralo se to tu uz nekolikrat, IMHO je jednodussi koupit Omegu v AT a pripadne prehodit zbytek

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
tomv78
Sunday 20 September 2009 - 17:48:06 Citovat
Host
To je sice pravda,že se to tu probíralo,ale nic konkrétního.Jen samé asi.......a to mé nezajímá,hledám nékoho kdo to dělal.Ať je to na 100 procent.A né asi.....
JOB
Sunday 20 September 2009 - 18:54:22 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
tomv78 napsal ...

To je sice pravda,že se to tu probíralo,ale nic konkrétního.Jen samé asi.......a to mé nezajímá,hledám nékoho kdo to dělal.Ať je to na 100 procent.A né asi.....


No já ti nevím ale podle mě kdyby s tím měl opravdu někdo svoje zkušenosti tak už to napsal do těch předchozích vláken !!(a)

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Meneator
Sunday 20 September 2009 - 20:40:24 Citovat
Uživatel #1707
Registrován: Wednesday 01 April 2009 - 08:28:12
Příspěvků: 201
Ono sem zas tak moc lidi co to delali a jsou si tim jisti nechodi, tak bud rad, ze ti tu nekdo rekne, jak by to aspon melo byt. V Oplu ti nejspis reknou ze to mozny neni. U omegy by ti poradil spis legend, ale to si chvili pockas, pac je na dovoleny. ale obecne je potreba: automat, r.j. automatu, svazek elektriky motoru (pokud neni svazek automatu zvlast), konzole s pedalama, spinac na brzde, diferencial (manual ma trochu delsi prevod, neni to asi nezbytny menit diferak), volic automatu a pak nejaky dilci upravy elektroinstalace (jako dotahat draty k volici automatu a k pedalum). Osobne jsem to nedelal a vim ze to jde na opak (manual misto automatu daval legend) a melo by to jit i automat misto manualu - neznam nikoho kdo by to kdy delal. Dle myho soudu ta uprava nema cenu. Pokud nemas vsechny dily z nejakyho vraku za par kacek, tak to bude stat dost penez. a taky to bude stat velkou spoustu casu.
JardaB
Sunday 20 September 2009 - 21:49:33 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Jeste kardan je jiny, setrvacnik na klice a nevim, jestli ECU je stejna ve verzi AT/MT (musi spolupracovat s RJ automatu)
Kazdopadne si to dovedu predstavit v pripade, ze vedle postavi vrak bez papiru a pekne se to vsechno prehodi, prace jak na kostele i tak...
Ale dobry napad, AT do Omegy proste patri _;

[ Upraveno Sunday 20 September 2009 - 21:50:18 ]

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1485 sec,0.1220 z toho dotazů.