Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
co se nenajde turbonator :) |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
misan26 |
| ||
Host | |||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | O tom uz se parkrat ruzne diskutovalo, je to uplne naho.no, aby mel kompresor smysl, musi byt pohanen vykonem v radu kW a ne motorkem na chlazeni procesoru v pocitaci co bere par W... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
misan26 |
| ||
Host | aha ja ze kamrad si to chce koupit tak bych to zkusil dat do omegy | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Jo ted na to koukam - ono to nema ani pohon !!(a) Tak to je dobry business, to chce talent, prodat trubku s vrtulkou za 2 litry a ani tam neni zadna modra LEDka Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
misan26 |
| ||
Host | too neni tam ledka no ale myslis ze by to malinko mohlo neco udelat s mtorem prece jenompri roztoceni v malem prumeru saciho traktu by to mohlo vytvorit nejaky tlak nato aby to o neco malo tlacilo vic vzduchu ale tezko rici | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | sundej filtr, rekni kamosovi at slapne na plyn a dej ruku do hadice.... pak pochopis kolik bys potreboval kw aby si z toho podtlaku udelal pretlak jo a tu ruku tam prosimte nestrkej, to byla sranda | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Myslim, ze efekt bude spis negativni, jednak je to pridavny odpor v sani, zpusobi to turbulence v proudu vzduchu a jestli ta vrtule ma nejakou setrvacnost, tak kdyz prudce otevres plyn, bude pomalejsi nastup vykonu. Tudy opravdu cesta nevede... Dej spis na Vrgadu a kup radsi Subaru s turbem Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
misan26 |
| ||
Host | Jo tak to asi neprojde prej Bud subaru nebo pritelkyne tak zacinam zvaovat asi na pritelkyni ale uvidim | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Čistě teoreticky by měl tento "zlepšovák" výkon znatelně snížit, ale kdo ví, možná to s tím bude jen hůře akcelerovat. Každý přece ví, že je třeba průtok vzduchu co nejvíce otevřít a neucpávat ho nějakými hřídelkami! Toto bude fungovat, jako restriktor v sání u soutěžních aut (ke snížení výkonu). Kdo chce zvyšovat výkon motoru úpravou sání, přečtěte si naše vlákna "X16XEL ostré vačky" a "zlepšení běhu motoru" nejlepší výsledky jsem měl, když jsem zvětšoval průměr škrticích klapek a vybrušoval sací kanály, ovšem až ve vysokých otáčkách (nad 4500) např. u 20XEV by měl jít zvýšit výkon snadno, už jsem to tady psal- implantací vaček a sání z 20XE. Jestli by pasovaly i svody na VeBe možná, na Omegu určitě ne. | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | dříve nebo poději to to potrubí nasaje a to teprve bude mazec Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |