• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
výkon motoru Z19DT
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Atlet
Wednesday 03 February 2010 - 21:18:36 Citovat
Host
Zdar, jsem čerstvým majitelem Astry H, dotáhnuté z Německa. V autě je motor Z19DT, aspoň myslím podle popisu. Podle všech dostupných informací by měl mít výkon 88kW, ale v techničáku, na nálepce na dveřích, na výstupním protokolu je všude napsáno 74kW. Doposud jsem jezdil Vectrou B se 74 kW motorem, ale tahle Astra evidentně táhne víc. Tož nevím... Setkal se s tím už někdo? Asi by to mohla být výhoda u pojišťovny, která počítá pojištění podle výkonu, no ale pro zajímavost, setkal se s tím už někdo ?
Martas
Wednesday 03 February 2010 - 21:32:35 Citovat
Host
Existuji 2 motory 1,9 ktere jsou 8 ventilove ... Jeden je oznacen Z19DTL a ma 74kW a druhy je Z19DT a ten ma 88kW.
qpc
Thursday 04 February 2010 - 10:32:26 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
ted jde o to,kdo udělal chybu v zápisu do TP.Bud tam ten motor je,nebo neni....nebo tam je,ale zapsanej je jinej...To,že jede lépe by mohlo být jinym naladěnim softweru a taky tim,že Astra bude o fous lehčí..

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Atlet
Friday 05 February 2010 - 23:12:36 Citovat
Host
No podle TP je Astra H kombi jen o fous lehčí než Vectra B sedan.
Při evidenční kontrole, před přihlášením vozidla borec svítil někam dolů za chladič, nehnul ani brvou a odsouhlasil motor Z19DT.
Taky jsem si říkal, že rozdíl v tahu motoru by nejspíš mohl být způsobený rozdílem mezi common railem a klasickým dTi. Cítím že CDTi táhne skvěle i za nižších otáček, u DTi byl vyšší výkon cítit až od cca 2200 ot/min, až přišlo na řadu turbo. A kdoví třeba Němec udělal chiptunning...
No nebudu nad tím už bádat, každopádně jsem s motorem spokojen, ať už je v TP cokoliv. A jak jsem už psal, pokud pojišťovna bude stanovovat cenu pojištění podle výkonu, mohla by to být výhoda, jestli se někdo upsal..
šanyn
Saturday 27 February 2010 - 07:22:13 Citovat
Host
Ja mám v Zafiře podle TP 1,9CDI 16V, motor Z19DT a 74kW, na motoru je štítek Z19DT
Anonymní
Saturday 27 February 2010 - 08:40:40 Citovat
Host
šanyn napsal ...

Ja mám v Zafiře podle TP 1,9CDI 16V, motor Z19DT a 74kW, na motoru je štítek Z19DT. Motory by měly být totožné.

Martin M.
Friday 01 March 2013 - 09:04:13 Citovat
Host
Cau,

mam presne rovnaky problem a som o krok dalej...
Motor Z19DT a Z19DTL su na vlas rovnake, jediny rozdiel je riadiaca jednotka, ktora ja naprogramovana bud na 88 kW alebo na 74 kW.
Ale na zaciatku sa vyrabal motor Z19 DT v 2 verziach 88 a 74 az po nejakom case sa verzia 74 zacala oznacovat ako DTL, jediny problem, ktory stim mozes mat je pri casovani, ked budes nastavovat motor, lebo casovanie musi byt podla Z19DT 88 kW... vzdy. Mne to nacasovali na DTL a problem, kedze motor si sam upravuje casovanie, tak s po tyzdni uplne rozladil a isel ako traktor... Musis pozret co mas vyrazene na motore, je tam razenie ci to je DT aleb DTL, na kW nehlad, takto sa vyhnes problemom, ja som si to tvrdo odskakal a to vsetko v autorizovanom servise...

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1751 sec,0.1325 z toho dotazů.