• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Lamela Jakou stranou do setrváku? 2.5 V6 OB
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Honza Omega 2.5 V6
Sunday 14 February 2010 - 21:58:47 Citovat
Host
Prosím vás o radu,lamela má být velkým středem (delším osazením)do setrváku či přítlačáku?? děkuji moc
JOB
Sunday 14 February 2010 - 22:32:38 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
No a proč si se nepodíval něž jsi jí vyndal ?
U všech aut co jsem kdy rozebíral ,byla lamela tou delší stranou k převodovce.Pochybuju že by to bylo u tvého auta jinak.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Honza Omega 2.5 V6
Sunday 14 February 2010 - 22:42:02 Citovat
Host
protože sem kokot,ale to neva..vyčetl jsem že nápisem getriebe site to má jít k převodovce to by znamenalo opak než říkáš,jinak že to u jinejch aut tak je vím pár jsem spojek taky udělal
JOB
Sunday 14 February 2010 - 22:59:58 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
No jestliže je lamela opatřena tímto nápisem tak je potřeba jí nasadit tak aby nápis směřoval k převodovce.


Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Honza Omega 2.5 V6
Sunday 14 February 2010 - 23:09:19 Citovat
Host
Soudím podle starý lamely z téhož auta..ta ho má na kratším osazení středu.a snad teoreticky tak přijde i nová ta neměla tento nápis...ale beru tak že téměř stejná konstrukce lamely jen lehce vypouklý střed,a velké osazení téměř stejné bude snad odpovídat té staré.....že teoreticky by měla přijít stejně. Jen je to proti každému autu opačně,jak jsi říkal ty. Jen je teda stará 230mm a nová 240 tudíž setrvák je lehce cca 0.2 vyjetej na průměr 230 a po tom zbytku nepoužitého průměru teď jede větší lamela,jestli je tohle příčina klouzíní spojky po výměně?? jinak komplet spojka měněná..lamela,ložisko,přítlačák..
JardaB
Monday 15 February 2010 - 06:32:03 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Proc tam je proboha jina, nez tam byla (a asi ma byt) ?

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JOB
Monday 15 February 2010 - 07:14:23 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
To je divný ,na tvém autě by měla být lamela 240mm a ano po výměně to muže způsobovat prokluz .Možná si to sedne ale musíš dát pozor aby jsi jí prokluzováním nespálil.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Honza Omega 2.5 V6
Monday 15 February 2010 - 09:38:41 Citovat
Host
Koupil jsem normálně opravnou třídílnou sadu na daný tip..Rozdíl je v tom že jedno je Sachs a druhá origo LUK/GM
Rozdíl byl pouze decentně v lamelách 1.zmíněným průměrem 2.lehce jiný střed. Setrvák byl jetý malou lamelou,tudíž velká jede z 1strany po nejetém místě tudíž po tom zbytku co stará lamela nikdy nejela kuli menšímu průměru.To si myslím že by teda byla jediná možnost problému,soudě dle staré lamely nová by měla být dobře.Pokud je prokluz problémem toho jiného průměru,bojím se jak píšeš abych ji nespálil,je to tvrdý jak sv..

jinak nynější průměr je 240mm jak píšeš to i vím že má být..

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1540 sec,0.1255 z toho dotazů.