Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Sintra :: SINTRA :: Sintra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
nemaže 3,0 |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
pavel |
| ||
Host | prosím o radu jestli ji už někdo řešil koupil jsem sintru 3,0 mv6 a při zahřátí motoru na asi 60 stupnu se rosvítí kontrolka mazání ale nic to neděla neklepe nehučí myslel jsem že je třeba špatné čidlo tak jsem ho vyměnil ale není to tím jo a při 2500 tis otáček to zase zhasne olej nejde do vody ani to nebublá jsou teda hlučnější hydroštosy ale to je asi u mv6 normální třeba to dělá čerpadlo oleje to je asi pakárna vyměnit díky za odpověd | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No chtelo by to zmerit tlak oleje, ale asi to bude nejaka zavada na mazani nebo velka vule nekde... Hydrostely zrovna u tohoto motoru problemy vetsinou nedelaji. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Jardo nemohu s tebou souhlasit v tom že na MV6 a V6 nejsou problémy s hydroštosama naopak je rarita když neklepou,ale hydroštosy nemohou spůsobovat rozsvícení mazání tam bude jiná závada,změřit tlak jak jsi psal já bych s tím takhle radši nejezdil. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No vychazim z toho, ze jsem na zadne Omeze nemel s hydrostelama nejmensi problem, jestli neco cvakalo tak to byly praskly svody... A to byly jsou stocenky nejmin z pul mega dle stavu interieru. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
misan26 |
| ||
Host | resil sem to podobne a mam ted klid vymenit olej dat nove flitry vytahnout merku oleje a misto ni narvat kompresor a profoukat to poradne vzduchem a mam od te doby velky klid nekde bud je bordel nebo neco | ||
| |||
Kubba |
| ||
Host | Jestli si to auto právě koupil, tak je možné, že tam skutečně dlouho nikdo neměnil olej nebo tam nalil nějaký sajrajt. Pak můžou být zahnojené mazací kanálky. S tím jak to zhasíná při zvýšení otázek to opravdu vypadá na špatný tlak oleje. Navíc se to svinstvo může usadit v hrydroštelech a ty se v extrémním případě můžou při stlačení rozskočit. Mě tohle potkalo na starším motoru a tam nepomohlo nic než rozebrat, vyčistit a složit. | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Často stačí jen vyčistit sací koš, tím bych začal. Každé auto, jemuž jsem sundaval vanu ho mělo zahnojený. | ||
| |||