• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Výfuk
Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Jiřik
Thursday 12 May 2011 - 19:14:18 Citovat
Host
Jardo, jak jsi přehodil řady vstřikovačů? Jako tys je prohodil zleva doprava? To je jasný, že to foukalo jinak!
Předpokládám, že se bavíme o motoru, který má 4lambdy, dvě před katy, dvě za katy, ano?
Rozhodující jsou ty před katem, takže za nima to nějak plynulejma přechodama spojit do jednoho katu, za katem už oba závity pro lambdy navařit do jedné trubky. Ale nevím, jak je to s místem, zespod jsem to neviděl, přemýšlím jen jak kg dolů. Navíc to bude mít homogennejší zvuk. Co jsem viděl např. úpravy DTM od Rennmotor, mělo to vždycky svody do jedné větve (je to ale R6 Omega)
Jiřik
Thursday 12 May 2011 - 19:40:04 Citovat
Host
Co píšou u Racelandu:
Výfukové svody Ashley Competition Exhausts jsou speciálně vyvíjené závodní trubkové svody. Trubkové svody jsou optimálně navržené, aby měly trubky ze všech válců před spojením stejnou délku a motor tak dosahoval maximálního výkonu a kroutícího momentu. Průměry jednotlivých trubek jsou navrženy vždy pro daný objem a typ motoru a celková konfigurace (4-1 nebo 4-2-1, resp.6-2-1) je vždy uzpůsobena konkrétnímu motoru a způsobu použití. Obecně se dá říci, že svody v konfiguraci 4-1 přinášejí větší výkon a mohou snížit kroutící moment (vhodné pro okruhové závody), naopak svody v konfiguraci 4-2-1 si zachovávají velký kroutící moment (vhodné pro rally).
A šílenost typu Renault Avantime, také ale do jedné roury:
Výfukový systém má celkem tři katalyzátory, dva na každém svodu z jedné řady válců a třetí za Y spojkou, pak následuje vlnovec a zhruba v polovině délky auta je spoj s objímkou. Od tohoto místa je zbytek výfuku (roura, tlumič, roura zprohýbaná a vedoucí nad zadní nápravou, tlumič, koncovka) dodáván jako originál v jednom kuse. Původně v konceptu měly být koncovky výfuků integrovány v zadním nárazníku v podobě dvou úzkých štěrbin, ale od toho se pro sériovku ustoupilo, z výroby je tam klasická dvojitá koncovka fchromu. Vyústění výfuku, větší ráfky a střecha v jednom kuse bez možnosti otevírání jsou jediné vnější rozdíly veletržního konceptu bla bla....
ciba
Thursday 12 May 2011 - 21:04:25 Citovat
xladas
Uživatel #2032
Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36
Příspěvků: 594
az omega C ma 4 lamdy B cko ma jen 2...

Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába),
Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík)
Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ...
JardaB
Thursday 12 May 2011 - 21:24:19 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Jj, 2 lambdy pred katama, prehodil jsem vstrikovani mezi radama (ono je to sekvence, ale u plynu to neni tak ostry kdy se vstrikne) a regulace z toho byla v pr.... Kazda strana se reguluje urcite zvlast podle svy lambdy, kdyz jsem to mel blbe serizeny, byl rozdil u LPG v casech vstriku treba 30% mezi radama.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Jiřik
Friday 13 May 2011 - 09:43:10 Citovat
Host
To je divný... to by znamenalo, že buď je nějaký vstřik K.o., nebo tlaky na některém z válců.
Pokud jsou lambdy jen dvě- není žádný problém, spojí se to až za nima a pak teprv kat _;
Jiřik
Friday 13 May 2011 - 12:06:46 Citovat
Host
Nebo prostě ty časy na jedné z řad byly vychýlené víc, než na druhé- to pořadí u V6 je zvláštní samo o sobě...
Jiřik
Friday 13 May 2011 - 12:14:53 Citovat
Host
Asi jo, jestliže je to pořadí zapalování (potažmo i vstřiku) 1-6-2-4-3-5
tak na jedné řadě je to ob- jednu dobu, ale na druhé II.-VI.-IV.
tam to nesedí vůbec. To by vysvětlovalo tu nestejnoměrnou adaptaci. Pokud je to však správně- správné zapojení, motor O.K., POŘÁDNĚ SEŘÍZENÝ ZDVIH pístků !!
tak by se časy lišit neměly.
jaja
Saturday 14 May 2011 - 18:59:41 Citovat
Host
pořadi zapalovani u v6 neni 1-6-2-4-3-5 ale 1-2-3-4-5-6,když jsem to delal tak jsem to zjištoval a potvrdili mi to až v autoservisu na Cernokostelecký v Oplu
Jiřik
Saturday 14 May 2011 - 20:05:12 Citovat
Host
Pracuji s údaji, co tady kluci napíšou....
A jak jsou počítaný válce v řadách?
Levá první odpředu, nebo jak?
jaja
Saturday 14 May 2011 - 21:06:27 Citovat
Host
ano

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1766 sec,0.1285 z toho dotazů.