• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: OSTATNÍ :: Ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Rozdíly mezi X20DTL a X20DTH
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
solik
Monday 04 April 2005 - 11:33:41
Host
Vím ľe X20DTH má mezichladič vzduchu a prý turbo s větąím plnícím tlakem. Jsou tam i daląí rozdíly (ECU, komprese...) ?
klubo
Monday 04 April 2005 - 14:47:25
Host
rozhodně ecu má jiný soft - dává tomu větąí kotel....
solik
Monday 04 April 2005 - 15:10:43
Host
A nějakých daląích mechanických rozdílech nevíą? Jestli je stejná klika, ojnice, písty, spojka...
klubo
Monday 04 April 2005 - 16:11:05
Host
motor je uplně stejnej, co já vim tak je jenom rozdíl v intercoleru a ECU...jinak snad stejný
solik
Monday 04 April 2005 - 16:47:15
Host
2klubo: To by bylo fajn. Jen mě tak napadlo sehnat za rozumny peniz ten mezichladic a zkusit "upgrade" X20DTL -> H. Otázkou je co s ECU, jestli chipnout původní nebo sehnat druhou z X20DTH a tu taky chipnout Nezkouąel to uľ někdo?
klubo
Monday 04 April 2005 - 16:59:18
Host
jo někdo uľ to dělal do vectry...tady sem to někde četl ale nevim jak to dopadlo....v kaľdym případě kvůli tomu intercoleru tam je jiný sání a do turba jde jiný koleno...osobně bych se na to vyprd nebo max nechal jenom načipovat...ale podle mě to za ty prachy nestojí.....leda zadarmo
NIO
Monday 04 April 2005 - 21:40:32
Host
klubo napsal ...
jo někdo uľ to dělal do vectry...tady sem to někde četl ale nevim jak to dopadlo....v kaľdym případě kvůli tomu intercoleru tam je jiný sání a do turba jde jiný koleno...osobně bych se na to vyprd nebo max nechal jenom načipovat...ale podle mě to za ty prachy nestojí.....leda zadarmo


Uplnej souhlas KLUBO. hehe
solik
Monday 04 April 2005 - 21:52:55
Host
Jojo, byla to jenom taková "akademická" otázka Kaľdopádně díky, aspoň vím ľe nad tím nemá cenu uvaľovat.
Yper
Tuesday 05 April 2005 - 09:00:42
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Já jsem o tom také uvaľoval a vyprd se na to. Mám ho čiplé od původního majitele ale za intercooler chtějí i na ąro»áku ranec + potrubí. S turbem by se ani moc nemuselo dělat, protoľe tlak z něj je snímám aľ na sání motoru a protoľe tam je z intercooleru studenějąí a tudíľ s menąím tlakem, tak by turbo makalo jen trochu víc, aby ten tlak doplnilo.
Kaľdopádně nebylo by to plnohodnotné DTH, ale nárůst výkonu by tam byl!, ale za tu námahu to asi fakt nestojí. Jinak zjistil jsem, ľe nepatrný rozdíl bude asi jeątě i v mazání, protoľe např. těsnění pod vanu na DTL máme s jedním kanálem, ale DTH má údajně dva - nedávno jsem ho měnil a sháněl.
Navíc by se musela přesouvat nádobka hydraulické kapaliny - aby udělala místo pro intercooler a potom to jeho upevnění tam - pakárna.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
solik
Tuesday 05 April 2005 - 20:37:04
Host
To s tím mazáním je zajímavé. Myslel jsem, ľe blok motoru bude úplně stejný No... daląí důvod proč do toho nejít Tak jsem aspoň dneska vyměnill váhu a kochám se, jak to auto oľilo
 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2038 sec,0.1540 z toho dotazů.