• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
jede na tri spatna komprese
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
misan26
Tuesday 01 November 2011 - 23:12:06 Citovat
Host
Hoj Hoj mam takovou otazku mam doma Opel corsa 1.2 33kw x12SZ rok 1995 benzin. Na volnobeh bubla jen na tri valce. spotreba je neco kolem 9-10litru/100km. Pri mereni komprese mi to na trech valcich namerilo 12baru, na jednom pouhych 9,5. jemi divne ze tam je 12. Na jinecj strankach sem cetl e max 9,6 ci 10 bude mit. Nevite cim to je zpusobene? Predpokladam ze zakarbonovany spalovaci prostor. Dekuji za rady
lesak
Wednesday 02 November 2011 - 21:58:36 Citovat
Vectra A 3,0 V6
Uživatel #1443
Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44
Příspěvků: 450
Já bych řekl podpálený ventil nebylo by to poprvé co to tento motor udělal.postupně se to bude zhoršovat až válec nepojede vůbec.Zakarbonovaný spalovací prostor toto nemůže udělat .Sundat hlavu a vyměnit poškozený ventil který se samozřejmě musí zabrousit.

Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí
Odtahová služba
Jiřik
Thursday 03 November 2011 - 10:37:36 Citovat
Host
K Tvému dotazu- někteří stále pletou pojem kompresní tlak s pojmem kompresní poměr. Na to dávej pozor. Kompresní tlaky bývají mezi 12 a 16 atm. u atmosfér. benzíňáků, samozřejmě to závisí na kompresním poměru. U motoru 16XEL, který měl tuším poměr 10,8:1 jsem měl tlaky 15-15,5 atm., u dvoulitru 20XE, který má 10,5:1 mám kolem 14,5-15. Takže bych sundal a zabrousil asi všechny ventily, být Tebou a vyměnil kroužky. Výměna kroužků je některými propagována, jinými ne, já jsem pro výměnu, když už je hlava dole. Pádným argumentem bude pružinka ve stíráku plná karbonu a vůle v zámku těsnicího kroužku blízká horní toleranci.
misan26
Thursday 03 November 2011 - 15:33:36 Citovat
Host
Jirik: tak ted to nechapu to se z toho 10,5:1treba nejak prepocita nebo jak ??? u tamtoho motoru co mam v te corse je uvedeno 9,6:1. tak to se ma prepocitat na vic nebo jak ?,
JardaB
Thursday 03 November 2011 - 15:52:26 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Pri kompresi dochazi k adiabatickemu cyklu, cili vzduch se pri kompresi ohreje a tlak je vetsi nez by odpovidalo pomeru objemu. Taky teda zalezi na rychlosti komprese.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Legend
Thursday 03 November 2011 - 18:03:44 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
dalo by se to vyjídřit jako p*V^kapa = konst, přičemž kapa je pro adiabatickou kompresi 1.3 až 1.4, z toho by se potom dal vyjádřit kompresní tlak pomocí kompreního poměru _; Jednodušší je držet se toho, že kompresní tlak je o něco vyšší číslo, než kompresní poměr

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
misan26
Thursday 03 November 2011 - 18:14:37 Citovat
Host
tak jak tedy mam zmerit skutecnou kompresi ?? kdyz to bude ukazovat jinak
lesak
Thursday 03 November 2011 - 18:27:13 Citovat
Vectra A 3,0 V6
Uživatel #1443
Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44
Příspěvků: 450
Prostě jednoduše u tebe je špatně to že máš na jednom válci malou kompresi,je celkem jedno jakou (u velkých najetých km je samozřejmě nižší ale hlavně že je)ale měla by být u všech válců stejná s velmi malou odchylkou.
Tady bych viděl problém v začínajícím podpálení ventilu tyto motory na to trpí (ještě motor 1,4 16V)a opravoval jsem jich už řadu.
Jiříku je z praxe a nejen mnou vyzkoušeno že když máš najeto kolem 200-250tis km u benzinu a dáš nové kroužky tak to pomůže zhruba na 5-7 tis km pak se třeba spotřeba oleje ještě zhorší protože nové kroužky se velmi rychle obrousí.Je to ověřeno i následnou demontáží kroužků které byli po 10 tis ojeté ještě více než kroužky po 200 tis.Následně se stejně musel dělat výbrus nebo jiný motor.


Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí
Odtahová služba
misan26
Friday 04 November 2011 - 10:35:53 Citovat
Host
Lesak: takze jeslti ty krouzky davat tak nechat vyhonovat valce a pak by to melo nejaky smysl no sundam hlavu a uvidim co bude spatne ale olej to nezere vube. najel stim pres 2000km a olej je porad stejne jen na volnobeh jede na tri pak se chytne
lesak
Friday 04 November 2011 - 10:56:14 Citovat
Vectra A 3,0 V6
Uživatel #1443
Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44
Příspěvků: 450
Přesně tak nechat udělat výbrus válce pak to má cenu,jenže to musíš dát i nové větší písty a udělat i kliku protože když uděláš jen válce tak ti za čas odejde ojetá klika protože zvíšíš tlaky a klika to většinou nevydrží a vylágruje se.Proto píšu že to nemá z finančního hlediska cenu výbrusové písty jsou moc drahé.

Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí
Odtahová služba

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2359 sec,0.1881 z toho dotazů.