• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
EGR u VéBé 2,0Di_16V
Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
riwal
Tuesday 05 October 2004 - 14:53:51
Host
Co se týká EGRu, tak tam má funkci čistě ekologickou aby sniľoval obsah NO ve výfukových plynech - NO se u nás na emisích neměří. Čiątění sání u stříkaček má bych řekl diskutabilní efekt. Samotnýmu vzduchu je vcelku jedno kudy de, to byste museli mít hladký celý sání a proč asi. Vyleątěný sací potrubí mělo smysl u karburátoru aby na nerovných stěnách potrubí nezůstávalo palivo, které jiľ je v sacím potrubí v podobě aerosolové směsi se vzduchem. Jelikoľ vám sáním ľádné palivo nejde, tak by to byla zbytečná práce a musím vás chlapci ujistit, ľe to není ľádná sranda. Leątění zdar
[ Edited Tue Oct 05 2004, 02:55PM ]
Lib
Tuesday 05 October 2004 - 15:05:18
Host
no mohlo by to mit smysl kdyby si mel opravdu, ale opravdu zavineny sani tak, ze by se zuzil prumer saciho potrubi a tim by se tam hur dostavalo spravny mnosztvi vzduchu ...
riwal
Tuesday 05 October 2004 - 15:48:08
Host
No tak to asi nehrozí, to by uľ ty konstruktéři byli úplný blbci
Lib
Tuesday 05 October 2004 - 15:56:38
Host
mnooo kdyz tak vidim stav otvoru toho egru ... naka vrstvicka tam precijen je A kazdy snizeni prumeru se pocita zejo, pocita se obsah a tam se pocita kvadrat zeano
Yper
Wednesday 06 October 2004 - 07:29:36
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
To Riwal & LIB. To je právě ta relativita pravdy. Pravda je asi na obou stranách. Potrubí je zcela jistě dimenzováno na tenhle sajrajt, co se usazuje na stěnách, ale pravda je i ta, ľe čím větąí průměr, tím lepąí průtok, protoľe je menąí odpor při turbulentním proudění - v sacím potrubí na hlavě je zcela jistě turbulentní.
Rozmyslím se, zda budu čistit - náklady/efekt. Co je výhodnějąí?

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
riwal
Wednesday 06 October 2004 - 08:14:30
Host
V kaľdym případě je to straąná práce a efekt minimální.
Lib
Wednesday 06 October 2004 - 09:37:40
Host
To nelze poprit Lpesi by bylo udelat si naporovy vetrani a zpruchodnit vyfuk
Anonymous
Wednesday 06 October 2004 - 11:37:04
Host
a co intercoler? jde do Di dát intercoler jako je v Dti?
Anonymous
Wednesday 06 October 2004 - 12:35:26
Host
Samozřejmě, ľe jde. To byla jedna z věcí, o kterou jsem se zajímal.Je to ale také pakárna. 2,0Di je koncepčně shodný s 2,0DTi, ale má jiný čip řídící jednotky. Navíc musíą vyměnit ąnek na sání turba, resp.z důvodu jeho vývodu (nelze jej jen pootočit).
Teď máą výstup z turba rovně dopředu přes víko vtl. (pod tím plastovým blbincem).
Pokud chceą dá intercooler, tak výstup z turba musí jít dolů trochu ąikmo za blokem motoru na stranu řidiče a myslím přes převodovku pod nárazník k intercooleru a pak nahoru na vstup sání. Vąude málo místa, takľe je vľdy lepąí pouľít origo díly - ty navíc budou drľet a neuklepou se. Takľe zase investice a nemalá.2,0Di má velmi dobrý poměr spotřeba výkon - respektive lepąí neľ 2,0DTI. Proto se to celé jmenuje Ecotec. Ta řídící jednotka by se ani moľná nemusela přečipovávat. Já ji tedy přečipovanou mám.Nenechali jsme to dělat na maximum (nárůst výkonu jen 20%). Lze údajně aľ 30%, ale asi i za cenu ľivotnosti motoru!
Yper v.r.
NIO
Wednesday 06 October 2004 - 19:40:58
Host
To Yper. No nevim ale me zkusenosti takove nejsou ze by se egr na ropakoj nedalo vycistit. Je to totiz i bezna prace autorizaku. Jak tvrdis ze se neda vycistit tak co tedy udelas s tou jehlou kterou tedy vlastne cistis a i dosedaci plochy kuzelu.
Pak jeste te musim opravit ty ventily co popisujes co na nich jsou podtlaky nejsou vyvevy ale normalni tlakovy ventily. Vyveva je jen jedna a je pohanena vackou.
A jeste oprava nejsou 4 ale 3.
EGR,TURBO, VIRENI SANI.

To ostatni:
A ted k tomu cisteni sani. je treba nejen vrchni krat s egr ale i spodni prirubu ve ktere jsou male pruduchy a klapky vireni a pod nimi jsou teprve kanaly. az tam je totiz potreba zajit s cistenim. ty diry maji asi 2cm a pri znecisteni jsou ani ne polovicni. po vycisteni je narust vykonu patrny.
Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1704 sec,0.1390 z toho dotazů.